Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Дмитро Ларін/Українська правда

У київському метрополітені триває набір на курси машиністів та машиністок – навчання триватиме понад шість місяців, а початкова заробітна плата складатиме близько 33 тисячі гривень.

Під час навчання, окрім вивчення теорії буде й практична частина, де кандидатів навчать роботи на лінії, маневрової роботи на станціях та в депо, поставки рухомого складу та інших навичок.

Фото: Дмитро Ларін/Українська правда

Серед вимог до учнів – повноліття, відмінний стан здоровʼя, позитивний висновок про професійну придатність, професійно-технічна, неповна вища або вища освіта та «любов до метро і бажання бути частиною потужного колективу».

Навчання розпочнеться 22 січня та триватиме 26-28 тижнів. Курси відбуватимуться в технічній школі метро, а заробітна плата на час навчання становитиме близько 7 900 гривень. У КП «Київський метрополітен» обіцяють офіційне працевлаштування, соціальний пакет, можливість додаткового навчання та позмінний графік роботи.

У метрополітені нагадали, що у 2017 році в Україні скасували наказ, який забороняв жінкам обіймати низку «небезпечних» посад, тож метрополітен запрошує жінок подавати свої кандидатури.

Фото: Дмитро Ларін/Українська правда

Щодо зарплати, то для тих, хто лише почав працювати, вона складатиме в середньому 33 420 гривень. Машиністи та машиністки також отримуватимуть доплати за клас кваліфікації, стаж роботи, шкідливі умови праці, роботу у вечірні та нічні години, а також у святкові дні. Середня заробітна плата для працівників третього класу складає близько 35 тисяч гривень, для другого класу – майже 39 тисяч гривень, а для першого – понад 43 тисячі.

У коментарях до допису підприємства у Facebook одна з користувачок зауважила, що «перші пів року зарплата складає 18-20 тисяч гривень» через «дрібні штрафи та символічні порушення». Посилаючись на знайомих машиністів, вона розповіла, що водіїв потягів можуть штрафувати зокрема за недотримання графіків, тобто запізнення більше, ніж на 15-30 секунд, неввімкнення якогось з оголошень, неналежний зовнішній вигляд або у випадку, коли машиніст не доїжджає до кінця станції.

Нагадаємо, київське метро скасувало закупівлю наскрізних поїздів українського виробництва.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button