Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 140 днів. За цей час ми опублікували 25121 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: КМДА

Тунель між станціями метро «Деміївська» та «Либідська» деформувався і став протікати через помилки в проєкті та під час будівництва. Це «перші попередні» висновки експертизи, повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.

Проблемна ділянка тунелю проходить крізь водонасичені ґрунти, з шаром торфу, дрібного і середнього піску.

«Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану. Тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. Утім вже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проєктування та недбале виконання робіт», — зауважив Кандибор.

При цьому експертна група, як заявляє Дептранс, підтвердила, що КП «Київський метрополітен» утримувало тунель належним чином.

Керівник «Київського метрополітену» Віктор Брагінський, своєю чергою, наголосив, що станції синьої гілки «жодного дня» не були зачинені. Просто рух поїздів зупинили.

Зараз поїзди зупиняються на станції «Либідська». Між «Деміївською» та «Теремками» курсують поїзди-«човники» з великим інтервалом. Тунель між станціями «Деміївська» та «Либідська» перекрито від восьмого грудня.

Станцію «Деміївську» відкрили у 2010 році.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button