Дублін заборонить транзитний проїзд центром міста
Плани з обмеження автомобілів мають у Дубліні велику підтримку населення, в той час, як в багатьох інших містах заходи наштовхувалися на супротив водіїв.
Плани з обмеження автомобілів мають у Дубліні велику підтримку населення, в той час, як в багатьох інших містах заходи наштовхувалися на супротив водіїв.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Цьогоріч столиця Ірландії останньою з великих європейських столиць заборонить транзитний проїзд автомобілів крізь центр, повідомляє BloombergCityLab.
Приватним автівкам і комерційному транспорту буде дозволено заїжджати в центральну зону Дубліна лише, якщо їхнє місце призначення розташовано у цій зоні. Зараз приблизно дві третини автомобілів у центрі становить транзитний трафік.
Це має розвантажити дороги та зменшити забруднення повітря. Передбачається, що трафік у центрі скоротиться на 40%. Закриті для автомобілів дороги збираються перепланувати, створивши більше пішохідних вулиць і просторів.
Аби автомобілі не заїжджали у центр міста, обабіч річки Ліффі встановлять дві «автобусні брами», а на низці вулиць реорганізують дорожній рух таким чином, щоб транспорт мусив їхати петлею і зрештою скеровувався назад у тому ж напрямку.
Подібні заходи вже діють у таких містах, як Париж, Амстердам і Лісабон. Як в цих столицях, містопланувальники Дубліна прагнуть застосовувати підхід «15-хвилинного міста», який передбачає пішу або велодоступність до ключових об’єктів, таких як лікарні, школи, громадські простори тощо.
Нашу статтю про концепцію 15-ти хвилинного міста ви можете прочитати тут.
При цьому плани з обмеження автомобілів мають у Дубліні велику підтримку населення, в той час, як в багатьох інших містах заходи наштовхувалися на супротив водіїв. Понад 80% із 3,5 тисяч опитаних минулого тижня підтримали впроваження вільної від автівок зони.
Серед нечисельних супротивників — лондонська компанія Diageo, що володіє брендом Guinness. На її думку, обмеження порушить «історичні» маршрути вантажівок від броварні вздовж річки Ліффі до порту. Втім, ці маршрути не такі вже й давні — до 1961 року діжки пива перевозили на баржах.
Вулиці старого Дубліна, декотрі з яких сягають корінням доби вікінгів, насправді погано пристосовані для моторизованого транспорту. Тут багато глухих кутів і тісних провулків.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті