Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 277 днів. За цей час ми опублікували 23484 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Артдиректор White Studio Design Олег Білий створив айдентику для Житнього ринку Києва.

Його надихнула ініціатива шефкухаря Євгена Клопотенка з ревіталізації цього простору.

Олег Білий та його агенція розробляли бренди українських міст і територій. Дизайнер зауважує, що свого часу нове пакування для Дрогобицької солеварні стало стартом для врятування цієї памятки індустріальної архітектури.

15 квітня відбудеться аукціон на оренду Житнього ринку. Від орендаря очікують капатільного ремонту власним коштом. Функція ринку має бути збережена. Договір укладається на 15 років.

Попередній аукціон з п’ятиденним терміном подання заявок скасували. Новий аукціон має максимальний термін — 25 днів.

Клопотенко повідомив, що проводить зустрічи з юристами, які готують всі необхідні для аукціону документи, а також із потенційними партнерами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button