У центрі Києва дорожні обмежувачі демонтували через день після встановлення. Чому?
Внаслідок цього водії відразу почали залишати свої автівки на острівках безпеки, порушуючи ПДР.
Внаслідок цього водії відразу почали залишати свої автівки на острівках безпеки, порушуючи ПДР.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У Києві на вул. Євгена Чикаленка навколо притротуарних острівців безпеки п’ятого квітня демонтували делініатори, які були встановлені за день до цього. У ГО «Пасажири Києва» заявили, що дорожні стовпчики прибрали за дорученням директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.
Причиною демонтажу нібито стала складність у прибиранні вулиці. Відразу після цього, як стверджують активісти, водії почали залишати свої автівки на острівках безпеки, порушуючи ПДР і перешкоджаючи виїзду з прилеглої території.
«Делінеатори – це єдиний дієвий засіб відокремлення велосмуг, смуг громадського транспорту, трамвайних колій та напрямних острівців від авто на проїзній частині», – зазначили «Пасажири Києва».
Також активісти закликали міську владу активніше встановлювати делініатори на вулицях, де авто блокують рух велосипедів, трамваїв і тролейбусів. А для ефективного прибирання – закупити 100 одиниць тротуарної техніки.
За даними іншої громадської організації U-Cycle, найближчим часом дорожні стовпчики на Чикаленка повинні були встановити і на велосмугах. Активісти вважають, що цьогоріч делініатори продемонстрували свою ефективність на Золотоворітській і Рейтерській вулицях, де велоінфраструктура часто потерпала від незаконного паркування авто.
Про те, як на Рейтарській велосмугу додатково відмежували дорожніми стовпчиками, «Хмарочос» розповідав раніше. Тоді делініатори у столиці встановили вперше. Конструкція стовпчиків була створена українським виробником.
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
© Хмарочос | 2024
На Тростянецькій ще встановіть,але надійно забетонуйте,бо вирвуть! Тому що місцеві водії якби могли,то у під’їзд заїжджали б на своїх коритах!