5 інклюзивних скверів і наземні переходи: у КМДА презентували проєкти з безбар’єрності (фото)
Фахівці Superhumans братимуть участь у всіх етапах реконструкцій парків і скверів Києва.
Фахівці Superhumans братимуть участь у всіх етапах реконструкцій парків і скверів Києва.
17 квітня департаменти КМДА презентували проєкти, які втілюватимуть цього року за Національною стратегією зі створення безбар’єрного простору.
Кліматичний департамент підписав меморандум із центром реабілітації Superhumans — їхні фахівці братимуть участь у всіх етапах реконструкцій парків і скверів Києва, починаючи з проєктування.
Цьогоріч заплановано зробити безбарʼєрними п’ять парків і скверів, передусім тих, що розташовані біля лікарень:
Йдеться не лише про тактильні смуги на прилеглих просторах і пандуси там, де ухил перевищує 5%. Під час проєктування тротуарів і пішохідних доріжок враховуватимуть ширину, яка потрібна для проїзду колісного крісла, проходу людини на милицях, із ходунками, з дитячим візочком. Таким чином мінімальна ширина доріжок становитиме не менш як 1,8 метра.
Лавки розташовуватимуть у спеціальних кишенях чи на тротуарах із твердим покриттям так, аби вони не «з’їдали» простір для проходу. Біля лавки буде місце принаймні для однієї особи на кріслі або для дитячого візочка.
Ліхтарі світитимуть розсіяним світлом, щоб уникнути світлового забруднення.
Вуличні меблі, ігрове та спортивне обладнання обиратимуть з урахуванням дружності до людини. Дитячі майданчики обладнають ударопоглинальним покриттям: піщаним, ущільненим піщаним на ґрунтовій основі або гравійній крихті, м’яким гумовим або синтетичним.
На перехрестях пішохідних шляхів встановлять навігаційні покажчики. У добре освітлених зонах розмістять пілони з картою місцевості, де позначать знакові об’єкти і транспортні вузлт. Інформація дублюватиметься шрифтом Брайля.
Від початку року Центр організації дорожнього руху облаштував два регульовані наземні пішохідні переходи, що дублюють підземні. У планах реалізувати ще шість.
Цьогоріч планують побудувати дев’ять і реконструювати чотири переходи зі світлофорами, де буде понижено бордюри, влаштовано тактильну плитку. На 256 наземних пішохідних переходах планують понизити бортовий камінь.
Також на 40 світлофорних об’єктах встановлять звукові сигнали. Розробляють новий тип пристроїв звукового сповіщення, що адаптуються під рівень міського шуму.
Серед нових рішень — пропозиція Київської майстерні міста з облашування «віденських» зупинок, покриття яких підняте над проїжджою частиною. Так зручніше сідати у міський транспорт.
Ще одне рішення — облаштування мнемосхем на світлофорних об’єктах. Це тифлотехнічні (тактильні) схеми переходу для орієнтування людей із порушенням зору.
У КМДА наводять такі дані щодо маломобільних містян:
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті