Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Tanya Pro / Unsplash

У Департаменті транспортної інфраструктури КМДА заявили, що застереження про загрозу руйнування станції метро «Поштова площа» поширюють «диванні експерти», аби посіяти паніку.

Натомість, як наголошують у Дептрансі, станція та перегінні тунелі перебувають у належному технічному стані, а ризиків підтоплення чи закриття на ремонт немає. Наголошують, що конструкції обстежили фахівці метрополітену, не виявивши жодних деформацій.

Кажуть, що провокаційні заяви щодо стану метро створюють «диванні експерти та блогери», які «грають на руку ворогу в інформаційній війні».

Водночас занепокоєння щодо стану «Поштової площі» висловлювала Держаудитслужба, вважаючи, що бездіяльність КМДА може призвести до просідання фундаментів навколишніх споруд — зокрема, будівлі Держаудитслужби, — пошкодження тунелю метро та закриття станції.

«Зафіксовано ознаки корозії металу та руйнування захисного шару бетону. Фахівці Держаудитслужби прийшли до висновків, що технічний стан об’єкта постійно погіршується, а його подальша експлуатація без консервації чи добудови вкрай небезпечна. Під загрозою руйнації опинився практично весь інфраструктурний вузол, яким є Поштова площа», — йшлося в повідомленні.

Раніше члени тимчасової парламентської комісії з оцінки діяльності влади Києва заявили, що стан конструкцій і комунікацій на «Поштовій площі» може бути критичний і потребує негайної перевірки.

У квітні 2018 року Київрада проголосувала за рішення про створення археологічного музею на Поштовій площі, де знайшли залишки середньовічного міста. Проте впродовж шести років ці знахідки, задля збереження яких зупинили будівництво ТРЦ під площею, залишаються належно не захищеними від потрапляння атмосферних опадів та вимивання ґрунту.

Нагадаємо, у грудні 2023 року через підтоплення перекрили тунель між станціями «Деміївська» та «Либідська». Міський голова Віталій Кличко визнав, що ділянка була проблемною, вже коли будувалася. Начальник метрополітену Віктор Брагінський звільнився з посади на тлі корупційного скандалу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button