У Києві завершили Дегтярівський шляхопровід й усунули частину недоліків, помічених експертами
Під час реконструкції зберегли трамвайну лінію, яка проходить уздовж Дегтярівської вулиці.
Під час реконструкції зберегли трамвайну лінію, яка проходить уздовж Дегтярівської вулиці.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
КМДА повідомила, що на Дегтярівському шляхопроводі завершили роботи. Зокрема, відкрили заїзди та з’їзди. Оновлений шляхопровід на метр вищий за попередній, що дає можливість проїзду для вантажівок та фур.
Під час реконструкції реконструювали ділянку трамвайної лінії. Відокремлене трамвайне полотно облаштували з посилених монолітних плит, що сприяють поглинанню шуму, а також зробили підняті над рівнем тротуару «віденські» зупинки.
Також змонтували перильну огорожу, встановили антипаркувальні стовпчики та облаштували велодоріжки.
Шляхопровід на перетині вулиць Дегтярівської, Теліги та Довженка, збудований 1963 року, був аварійним. Місто вирішило розібрати міст та будувати на його місці новий. Шляхопровід закрили на реконструкцію влітку 2023. Наприкінці вересня під час монтажу обвалилися сім балок. Відкриття відбулося у грудні того ж року. Але тоді активісти оцінили якість виконаних робіт і помітили низку недоліків. Зокрема, оновлений шляхопровід мав проблеми з безбар’єрністю.
Наприклад, загальну ширину шляхопроводу під час реконструкції збільшили з 28 до 37 метрів переважно завдяки розширенню автомобільної частини. Проте додаткові зручності для пішоходів не впровадили.
Проблемою також стали трамвайні зупинки на рівні з землею. Для них не передбачили спеціальні платформи, як цього вимагають державні будівельні норми.
А ще не відбулося покращення розташування зупинок різного громадського транспорту (автобусів, тролейбусів і трамваїв), які знаходяться далеко одна від одної.
Проте деякі недоліки, про які взимку заявляли активісти, до завершення реконструкції були усунуті. Зокрема, на шляхопроводі з’явилися велосмуги, а пішохідні доріжки отримали нове покриття.
Раніше критикували і конструкцію трамвайних колій за невикористання вібпропоглинальних накладок по боках рейок, оскільки це збільшувало шум. Однак наразі проблема виправлена за допомогою монолітних плит.
Також до чиновників були питання щодо завищення вартості робіт і матеріалів. Так Київавтодор реагував на розслідування журналістів проєкту «Наші гроші» щодо завищеного кошторису Дегтярівського шляхопроводу. При цьому поліція також вважає, що будматеріали купували за завищеними цінами.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті