Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 343 днів. За цей час ми опублікували 23929 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото ілюстративне. Джерело: «Твоє Місто»

У КМДА пояснили, що світлофори не працюють під час відключень електроенергії, оскільки належать до найбільш незахищеної категорії електроприймачів – третьої. Також обов’язковість резервного живлення світлофорів не передбачена жодними нормативними документами, як зазначили у коментарі «РБК-Україна» в Управлінні інформаційної політики.

Усі електроприлади поділяються на три категорії за надійністю електропостачання, відповідно до Державних будівельних норм і правил облаштування електроустановок:

  • I категорія – якщо перерва електропостачання може спричинити небезпеку для життя людей, значний збиток суб’єктам господарювання, пошкодження дорогого основного обладнання, порушення функціонування особливо важливих елементів комунального господарства тощо.
  • II категорія – якщо перерва електропостачання призводить до масового недовипуску продукції, простоїв робітників, механізмів і промислового транспорту, порушення нормальної діяльності значної кількості міських і сільських жителів.
  • III категорії – решта електоприймачів.

Проте наразі у Києві понад 250 світлофорів обладнано шафами резервного живлення. За словами експертів, це дозволяє об’єктам продовжити час роботи у разі відключень електроенергії.

Також у КМДА наголосили, що співпрацюють з Патрульною поліцією для подолання наслідків відключень світла і моніторять ситуацію на дорогах. Водночас забезпечити одночасне регулювання руху на всіх ділянках зі світлофорами сьогодні неможливо через «обмежену кількість технічних ресурсів і нарядів патрульної поліції», як стверджує влада.

«РБК-Україна» зазначає, що на тлі стабілізаційних відключень електроенергії у Києві регулярно не працюють світлофори, що значно ускладнює рух пішоходів і приватного та громадського транспорту.

Раніше «Хмарочос» розповідав, що у Києві електроенергія зникає на найдовший час. Це повʼязано, зокрема, з великою кількістю критичної інфраструктури.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button