В Естонії почали будівництво футуристичного вокзалу (візуалізації)
Вокзал стане частиною міжнародного маршруту Rail Baltica, який з’єднає Естонію, Латвію та Литву з мережею залізниць Східної і Західної Європи.
Вокзал стане частиною міжнародного маршруту Rail Baltica, який з’єднає Естонію, Латвію та Литву з мережею залізниць Східної і Західної Європи.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У Таллінні розпочалося будівництво вокзалу Ülemiste, який стане частиною міжнародного 870-кілометрового маршруту Rail Baltica, як повідомляє WhiteMAD. Бюро Zaha Hadid Architects спроєктувало велику розв’язку та футуристичну споруду, яка об’єднає залізничний, автобусний і трамвайний транспорт.
Rail Baltica – це проєкт єдиної колії, що з’єднає Естонію, Латвію та Литву з мережею залізниць Східної і Західної Європи, забезпечуючи швидкі перевезення пасажирів і вантажів. Оскільки у країнах Балтії ширина колій переважно більша, ніж у Європі, новий маршрут будують за стандартною європейською шириною, що допоможе скороти час на шляху поїздів до Польщі.
Як очікується, новою залізницею потяги зможуть пересуватися зі швидкістю до 249 км/год. А сама лінія буде електрифікована. Проте новий вокзал обслуговуватиме не лише міжнародні маршрути. Також він повинен допомогти естонській столиці полегшити пересування містом на громадському транспорті.
Будівля вокзалу матиме динамічні й обтікаючі форми, а також характерні для архітектурної студії м’які лінії. Ülemiste буде схожим на величезний пішохідний міст, який з’єднує дві частини міста, розділені залізничною колією. Основою конструкції вокзалу стала модульна технологія. Окремі частини виготовлятимуть на заводі і привозитимуть на будівельний майданчик.
Концепція вокзалу була визначена ще у 2019 році, коли проєкт здобув перемогу на міжнародному архітектурному конкурсі. Завершити будівельні роботи планують до 2028 року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті