Чернігівчан обурило те, що в них забрали Інтерсіті до Києва
Укрзалізниця запустила натомість менш кофмортну електричку, хоча й вартість квитків зменшилася удвічі-втричі.
Укрзалізниця запустила натомість менш кофмортну електричку, хоча й вартість квитків зменшилася удвічі-втричі.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26341 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Скасування «Інтерсіті» Чернігів–Київ викликало невдоволення чернігівчан. Дев’ятого липня Укрзалізниця повідомила про «оптимізацію»: вагони МПЛТ перекинули на маршрут Київ-Одеса, а до Чернігова натомість запустили електричку ЕД-9м.
Відтепер чернігівчани їздять поїздом №886/885 – 888/887 Фастів–Київ–Чернігів. Із Києва він рушає о 17:06, прибуваючи до Чернігова о 20:09, з Чернігова — о 7:51, прибуваючи до столиці об 11:49. На маршруті додали дві зупинки.
В Укрзалізниці стверджують, що ця електричка пройшла модернізацію, має пандуси та розетки для зарядки. А крім того, у цьому поїзді 585 місць проти 400 в Інтерсіті, а ще — квиток коштує тепер 84–97 гривень проти 163–298.
Мешканці Чернігова роздратовані змінами — передусім зниженням рівня комфорту, зауважує транспортний оглядач Олег Васильєв.
«Раніше вони мали можливість їхати з Києва до Чернігова і зворотно у комфортних умовах (м’які крісла, біотуалети, кондиціонер, кафетерій). Тепер цей маршрут буде обслуговувати приміський електропоїзд… Єдина радість — це джерела живлення для зарядки гаджетів», — пише він.
Деякі кажуть, що пересядуть на маршрутки. Однак, зазначає Васильєв, компанія не боїться втратити пасажирів, бо зараз у країні попит на залізничні перевезення перевищує пропозицію. Так, квитки на новий поїзд Київ-Одеса розпродаються всі.
Коментатори також скаржаться на незручний графік руху: до Києва електричка прибуває запізно, а на Чернігів вирушає зарано. Чимало чернігівчан працюють у столиці, деякі їздять у Київ щоденно. При цьому з додатковими зупинками час у дорозі збільшився на пів години.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті