Чернігівчан обурило те, що в них забрали Інтерсіті до Києва
Укрзалізниця запустила натомість менш кофмортну електричку, хоча й вартість квитків зменшилася удвічі-втричі.
Укрзалізниця запустила натомість менш кофмортну електричку, хоча й вартість квитків зменшилася удвічі-втричі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Скасування «Інтерсіті» Чернігів–Київ викликало невдоволення чернігівчан. Дев’ятого липня Укрзалізниця повідомила про «оптимізацію»: вагони МПЛТ перекинули на маршрут Київ-Одеса, а до Чернігова натомість запустили електричку ЕД-9м.
Відтепер чернігівчани їздять поїздом №886/885 – 888/887 Фастів–Київ–Чернігів. Із Києва він рушає о 17:06, прибуваючи до Чернігова о 20:09, з Чернігова — о 7:51, прибуваючи до столиці об 11:49. На маршруті додали дві зупинки.
В Укрзалізниці стверджують, що ця електричка пройшла модернізацію, має пандуси та розетки для зарядки. А крім того, у цьому поїзді 585 місць проти 400 в Інтерсіті, а ще — квиток коштує тепер 84–97 гривень проти 163–298.
Мешканці Чернігова роздратовані змінами — передусім зниженням рівня комфорту, зауважує транспортний оглядач Олег Васильєв.
«Раніше вони мали можливість їхати з Києва до Чернігова і зворотно у комфортних умовах (м’які крісла, біотуалети, кондиціонер, кафетерій). Тепер цей маршрут буде обслуговувати приміський електропоїзд… Єдина радість — це джерела живлення для зарядки гаджетів», — пише він.
Деякі кажуть, що пересядуть на маршрутки. Однак, зазначає Васильєв, компанія не боїться втратити пасажирів, бо зараз у країні попит на залізничні перевезення перевищує пропозицію. Так, квитки на новий поїзд Київ-Одеса розпродаються всі.
Коментатори також скаржаться на незручний графік руху: до Києва електричка прибуває запізно, а на Чернігів вирушає зарано. Чимало чернігівчан працюють у столиці, деякі їздять у Київ щоденно. При цьому з додатковими зупинками час у дорозі збільшився на пів години.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті