Запарковану вулицю у Варшаві перетворили на зелений пішохідний простір (фото)
Вартість робіт склала мільйон євро.
Вартість робіт склала мільйон євро.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Варшаві завершуються роботи з облаштування першого в центрі міста вунерфа, як пише WhiteMAD. Під час реконструкції на вулиці Брацькій збільшили озеленення, зменшили кількість паркувальних місць, встановили лавки та обладнали покриття з урахуванням потреб пішоходів і велосипедистів. Раніше вулиця була щільно запаркована автомобілями.
Вунерфами називають вулиці, де автомобілі рухаються з обмеженою швидкістю, а пішоходи та велосипедисти мають більше простору. До цього у місті вже проводили реконструкцію вулиць, де надавали пріоритет пішоходам. Однак Брацька стала першим вунерфом саме у центрі Варшави.
Тут оновили ділянку довжиною 150 м. Вздовж вулиці висадили 38 дерев, кущі та багаторічні рослини. Загальна вартість робіт склала близько мільйон євро. Офіційне відкриття оновленої Брацької відбудеться вже цього тижня.
Вулиця отримала новий вигляд у межах проєкту «Новий центр Варшави», який презентували у 2019 році. Він передбачає облаштування нових велодоріжок і наземних переходів, розширення громадського простору, покращення безбар’єрності та надання пріоритетності пішохідному руху.
Також місто планує об’єднання п’яти площ і вулиць, які називають «посмішкою Варшави» – площі Трьох Хрестів, площі П’яти Кутів, площі Варшавських повстанців, вулиці Шпитальної та вулиці Брацької.
Нещодавно «Хмарочос» розповідав про ще один крок Варшави до реалізації проєкту «Новий центр Варшави». Три площі у центрі міста – Театральну, Банкову та Залізних Воріт – планують перетворити на зелені оази без автомобілів. Також на локаціях облаштують шляхи громадського транспорту для автобусів і трамваїв.
Простори, де зараз домінують бетон, асфальт і автомобільний рух, хочуть перетворити на зелені зони з пріоритетом для пішоходів і велосипедистів. Таким чином столиця прагне покращити благоустрій площ і зробити їх зручними місцями для зустрічей, прогулянок, відпочинку та організації культурних заходів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті