Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 56 днів. За цей час ми опублікували 24485 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/NazUrbanism

Під час ремонту вулиці Кирилівської в Києві облаштовують першу зупинку віденського типу, повідомляє канал Націонал-Урбанізм.

Попри те, що вулицею поки не їздять низькопідлогові вагони, й позитивний ефект від піднятої платформи не буде таким помітним, це дуже гарна новина, зазначає канал.

Фото: facebook.com/NazUrbanism

Торік під час ремонту на Кирилівській кияни, зокрема ГО «Пасажири Києва», просили облаштувати такі зупинки, однак у Київавтодорі відкинули цю ідею. Пояснили тим, що на вулиці відсутня дощова каналізація і є проблеми з водовідведенням, а облаштування зупинок зробить водовідведення неможливим.

Фото: facebook.com/NazUrbanism

Водночас Дептранс обіцяв розглянути облаштування віденських зупинок у 2024 році, якщо буде фінансування.

Віденські зупинки — підняті платформи, які полегшують посадку у громадський транспорт і тому, зокрема, важливі для менш мобільних містян. Їх уже облаштовують у інших містах України, таких як Вінниця та Львів.

Віденська зупинка у Вроцлаві. Фото: Олександр Шутюк

Якщо трамвайна колія не йде впритул до тротуару, то облаштовується підвищення відрізку смуги руху, як на цих прикладах із Вроцлава та Вінниці. У цьому віденські зупинки споріднені з піднятими пішохідними переходами.

Вінниця. Фото: facebook.com/NazUrbanism

У травні у Києві відкрили оновлений (фактично збудований заново) Дегтярівський шляхопровід, де підняли платформи на зупинках трамваю.

Фото: КМДА

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button