На Кирилівській у Києві облаштовують першу «віденську» зупинку трамвая
Торік Київавтодор відмовлявся це робити, бо на вулиці відсутня дощова каналізація.
Торік Київавтодор відмовлявся це робити, бо на вулиці відсутня дощова каналізація.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Під час ремонту вулиці Кирилівської в Києві облаштовують першу зупинку віденського типу, повідомляє канал Націонал-Урбанізм.
Попри те, що вулицею поки не їздять низькопідлогові вагони, й позитивний ефект від піднятої платформи не буде таким помітним, це дуже гарна новина, зазначає канал.
Торік під час ремонту на Кирилівській кияни, зокрема ГО «Пасажири Києва», просили облаштувати такі зупинки, однак у Київавтодорі відкинули цю ідею. Пояснили тим, що на вулиці відсутня дощова каналізація і є проблеми з водовідведенням, а облаштування зупинок зробить водовідведення неможливим.
Водночас Дептранс обіцяв розглянути облаштування віденських зупинок у 2024 році, якщо буде фінансування.
Віденські зупинки — підняті платформи, які полегшують посадку у громадський транспорт і тому, зокрема, важливі для менш мобільних містян. Їх уже облаштовують у інших містах України, таких як Вінниця та Львів.
Якщо трамвайна колія не йде впритул до тротуару, то облаштовується підвищення відрізку смуги руху, як на цих прикладах із Вроцлава та Вінниці. У цьому віденські зупинки споріднені з піднятими пішохідними переходами.
У травні у Києві відкрили оновлений (фактично збудований заново) Дегтярівський шляхопровід, де підняли платформи на зупинках трамваю.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті