Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 6 днів. За цей час ми опублікували 26774 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Владислав Муравський, t.me/NazUrban

На проспекті Чорновола у Львові облаштують перші кассельські бордюри на зупинках громадського транспорту, повідомляє ГО «Зручне місто».

Це спеціальний тип бордюра, що дає змогу автобусам і тролейбусам під’їхати впритул до платформи. Колесо торкається випуклої форми бордюра, водій відчуває платформу, але в той же час не боїться подряпати корпус автобуса.

Фото: Владислав Муравський, t.me/NazUrban

Разом із правильною висотою платформи, низьким рівнем підлоги салону і функцією кнілінгу (нахилу кузова) це дає змогу користувачам колісного крісла потрапити в транспорт без пандусів і сторонньої допомоги.

Раніше єдиними українськими містами, що використовували кассельські бордюри, були Вінниця та Чернівці. Водночас у країнах Європи це давно вже є стандартом, зауважує канал «Націонал-Урбанізм».

Фото: t.me/NazUrban

Бордюри такого типу вперше застосували та занесли у будівельні норми у 1996 році в німецькому місті Кассель. Тоді в Німеччині розпочався серійний випуск автобусів із низькою підлогою. Незабаром виявилося, що гострі бордюри ріжуть шини, а внаслідок наїзду — просідають.

На кінцевій зупинці трамваїв на площі Соборній, а також на зупинці тролейбусів та автобусів на проспекті Чорновола біля ТРЦ «Форум» з’являться підняті посадкові платформи.

Нагадаємо, під час ремонту вулиці Кирилівської в Києві облаштовують першу зупинку віденського типу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button