Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: foursquare/Mikhail Sharshakov

Через аварійний стан Повітрофлотського шляхопроводу з 17 жовтня на ньому заборонено використовувати великі зчленовані тролейбуси.

Оскільки маса такого тролейбуса з пасажирами сягає 30 тонн, то міст може не витримати навантаження. Про що зазначають представники «Київпатранса».

Відповідно, з 18 жовтня на маршрути №33 та №35 такі тролейбуси вже не випускаються. Заборона стосується лише ділянки, що проходить над швидкісним трамваєм. Тролейбуси маршрутів №4, 5, 7 та інших, які розвертаються на частині шляхопроводу над Берестейським проспектом, не підпадають під ці обмеження.

Ділянка над трамвайними коліями є аварійною: 19 червня 2024 року там обвалилися фрагменти пішохідної частини Повітрофлотського шляхопроводу на трамвайну лінію.

фото: ДСНС Києва/Telegram

Загалом Повітрофлотський шляхопровід складається з трьох окремих частин, на кожній з яких діють певні обмеження.

  1. Секція через проспект Берестейський, де у 2020 році вже були замінені аварійні балки, що подовжило його термін служби. Тут має бути введене обмеження на рух транспорту вагою понад 10 тонн.
  2. Секція через вулицю Борщагівську, де аварійний стан довгий час ігнорувався. Саме там обвалилася частина тротуару, і через що зараз по цій ділянці не можуть курсувати зчленовані тролейбуси.
  3. Секція через залізницю, яка також визнана обмежено працездатною.

Але це не перший міст закритий в Києві для великогабаритного транспорту. Міст Патона також у критичному стані. Нагадуємо, що науковці зазначають, що міст перебуває в аварійному стані з 2017 року. Зокрема, внаслідок корозії значно скоротилася товщина металу нижнього пояса мосту.

Також на Північному мосту існує формальне обмеження на рух транспорту вагою понад 20 тонн, але поки що фактичної заборони не запроваджено.

Загалом КП «Київавтошляхміст» зазначає, що на більш ніж десяти мостах і шляхопроводах Києва необхідно встановити обмеження для транспорту вагою понад 25 тонн.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button