Театр ім. Івана Франка отримав нову айдентику
Дизайн відображає український авангард і передає імпровізаційний дух театру.
Дизайн відображає український авангард і передає імпровізаційний дух театру.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 125 днів. За цей час ми опублікували 25015 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Креативна агенція ANGRY представила нову айдентику для театру ім. Івана Франка. Зокрема розробили новий логотип, кольорову палітру, фірмовий шрифт та брендбук.
Шрифт Franko Theatre має різноманітні лігатури й альтернативи, тому афіші завжди виглядають дещо по-новому. Різні за шириною літери символізують різноманітність ролей та акторів, а асиметричні елементи відображають різний досвід глядачів залежно від їхнього розташування в залі.
Новий логотип театру, створений разом з Ольгою Кузовкіною, натхненний давньогрецькою театральною архітектурою. У ньому зображені три частини театру: місця для глядачів, сцена та простір між ними, кожна подана у вигляді кола всередині квадрата.
Креативна продюсерка ANGRY Інна Польшина зазначає, що попереду ще багато оновлень, і запрошує всіх небайдужих до українського мистецтва приєднатися до цього процесу.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті