Театр ім. Івана Франка отримав нову айдентику
Дизайн відображає український авангард і передає імпровізаційний дух театру.
Дизайн відображає український авангард і передає імпровізаційний дух театру.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 312 днів. За цей час ми опублікували 26411 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Креативна агенція ANGRY представила нову айдентику для театру ім. Івана Франка. Зокрема розробили новий логотип, кольорову палітру, фірмовий шрифт та брендбук.
Шрифт Franko Theatre має різноманітні лігатури й альтернативи, тому афіші завжди виглядають дещо по-новому. Різні за шириною літери символізують різноманітність ролей та акторів, а асиметричні елементи відображають різний досвід глядачів залежно від їхнього розташування в залі.
Новий логотип театру, створений разом з Ольгою Кузовкіною, натхненний давньогрецькою театральною архітектурою. У ньому зображені три частини театру: місця для глядачів, сцена та простір між ними, кожна подана у вигляді кола всередині квадрата.
Креативна продюсерка ANGRY Інна Польшина зазначає, що попереду ще багато оновлень, і запрошує всіх небайдужих до українського мистецтва приєднатися до цього процесу.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті