Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 100 днів. За цей час ми опублікували 24786 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: Cybularny, CC0, via Wikimedia Commons

Влада Варшави покращила безпеку на дорогах завдяки реформам та змінам у міському середовищі.

Очікується, що у 2024 році у Варшаві рівень смертності на дорогах стане найнижчим від початку ведення статистики у 1980-х роках, і все завдяки впровадженню програми Vision Zero. Раніше «Хмарочос» писав про основні засади та плюси цієї програми.

У межах програми влада Варшави постійно вдосконалює перехрестя, додає освітлення, розділові смуги та кругові розв’язки. У 2021 році Польща ухвалила закон, що дає пріоритет пішоходам на переходах і збільшила мінімальний штраф до 5 000 злотих.

Місто щороку витрачає 40 мільйонів злотих на покращення ситуації на 400 небезпечних переходах, а протягом наступних чотирьох років планує подвоїти ці інвестиції. Також заплановане звуження деяких вулиць, посилення контролю за швидкістю, розвиток громадського транспорту та збільшення кількості захищених велосипедних доріжок.

фото: Sergei Gapon/AFP via Getty Images

Разом з тим міські активісти все ще незадоволені, бо деякі дороги й перехрестя залишаються небезпечними через відсутність необхідного обладнання, а інфраструктуру покращують лише після серйозних аварій. Ситуацію ускладнює те, що камери контролю має право встановлювати лише уряд Польщі, через що процес затягується.

Інша проблема — це культура водіїв. Лише з березня по квітень 2024 року поліція Варшави затримала понад 1000 водіїв у стані алкогольного сп’яніння, 120 — під впливом наркотиків, 800 — без ліцензії та понад 300 водіїв, яким суд заборонив керувати.

фото: Mateusz Wlodarczyk/NurPhoto via Getty Images

Безпека на дорогах у Польщі покращилась, але країна все ще серед найгірших у ЄС за кількістю загиблих і травмованих у ДТП. У 2023 році в Польщі загинули 52 особи на мільйон жителів, що більше за середній показник по ЄС — 46 осіб.

Нагадаємо, що у 2021 році Укравтодор оновив норми будівництва автомобільних доріг згідно з концепцією Vision Zero.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button