В Україні оновлять норми будівництва автодоріг за принципами Vision Zero
В Україні відмовлятимуться від наземних переходів на жвавих автодорогах, лівих розворотів, а також від нечитабельної навігації.
В Україні відмовлятимуться від наземних переходів на жвавих автодорогах, лівих розворотів, а також від нечитабельної навігації.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 289 днів. За цей час ми опублікували 23584 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Укравтодор анонсував оновлення норм будівництва автомобільних доріг і запевняє, що за основу змін до ДБН взято концепцію Vision Zero («Нуль смертей»). Головна ідея такого підходу – в усвідомленні того, що учасникам руху властиво робити помилки, а інфраструктура мусить мінімізувати шкоду від цих помилок.
ДерждорНДІ розробив проєкт змін до ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина I. Проєктування. Частина II. Будівництво». Зараз документ схвалила Науково-технічна рада Міністерства розвитку громад та територій і спрямувала на погодження у відповідальні міністерства.
Так, оновлені норми передбачатимуть:
«Оновлення будівельних норм щодо створення автомобільних доріг забезпечує реалізацію одного з важливих принципів програми Vision Zero», – запевняють в Укравтодорі.
З 2020 року в Україні почали проводити аудити безпеки доріг. Такий, зокрема, провели перед реконструкцією траси М-05 Київ–Одеса, яку фінансують із кредитних коштів ЄБРР. В результаті вирішили закрити 21 з 23 лівих розворотів, а наземні пішохідні переходи перетворити на підземні або надземні.
Також з 2021 року вирішили «покласти край нечитабельним шрифтам, невдалим кольоровим поєднанням та химерним розмірам знаків» й замінити дорожні знаки на всіх автошляхах. Нову навігацію випробували торік на десяти магістралях.
Читайте також: 10 заходів Vision Zero: львівський урбаніст розповів, як зменшити смертність на дорогах
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті