Євген Клопотенко створив власний бренд продуктів та інтернет-магазин
Марка 100РОКІВ пропонує борщові заправки, консервовану квасолю, смажений горох і квасолевий хумус. Ще 20 нових продуктів у розробці, серед яких соуси, суміші спецій, кондитерські вироби та напої.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 104 днів. За цей час ми опублікували 24823 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос». Підтримати | Хто ми такі?
Він створив бренд продуктів 100РОКІВ і онлайн-магазин українських товарів 100ШОП, щоб «пропонувати українцям автентичні, доступні продукти для щоденного вжитку та підтримувати місцевих виробників».
Усі продукти бренду вирощені в Україні, відображають місцеві кулінарні традиції та мають справжній автентичний смак. Зараз у 100ШОП представлена продукція від 40 українських виробників. До 2025 року Клопотенко прагне створити 100 унікальних товарів і зробити сайт 100ШОП провідним майданчиком для українських продуктів.
Придбати продукцію можна в онлайн-магазині 100ШОП з доставкою по всій Україні, у місцевих магазинах, а скоро й у національних супермаркетах.
Клопотенко працював над своєю лінійкою продукції з листопада 2023 року, знайомлячись із фермерами та виробниками по всій Україні. Через 100ШОП він прагне зробити українські продукти доступними для покупців і підтримати місцевих виробників, чия продукція часто залишається поза увагою через конкуренцію з великими брендами.
Нагадуємо, що у травні 2023 Євген Клопотенко запустив новий сервіс MAKITRA, який дозволяє викликати шеф-кухаря додому. За допомогою сервісу можна замовити послуги професійного кухаря, який приготує страви вдома у клієнта та прибере після завершення роботи.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті