Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 105 днів. За цей час ми опублікували 24830 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: carpathians-guide

Львівська асоціація велосипедистів створила онлайн-карту велопарковок та провела дослідження їхнього стану.

Під час цього дослідження виявили наступне:

  • Більшість парковок має від двох до п’яти стійок, хоча є й місця з понад десятьма стійками та одиничні варіанти.
  • Рекомендується встановлювати П-подібні конструкції з достатнім інтервалом, кожна з них дозволяє закріпити два велосипеди.
  • Основна частина велопарковок зосереджена в історичному центрі та на прилеглих вулицях
  • Однак на площі Коліївщини, що популярна серед велосипедистів, після реконструкції не залишилося жодної стійки, тому велосипеди часто прикріплюють до огорож навколо дерев
  • Одна з українських торгових мереж біля кожного магазину має п’ять П-подібних стійок із нержавіючої сталі.
  • Парковки встановлені на вулицях, де нещодавно проводилися ремонти, як-от на оновленій частині вул. Б. Хмельницького та вул. С. Бандери біля Політехніки.
  • На Пекарській вулиці досі не встановлено жодної стійки, оскільки роботи по проєкту не завершені
  • Великий приватний університет також встановив велопарковки для своїх студентів і відвідувачів.

Всі виявлені велопарковки нанесені на інтерактивну карту, де також можна переглянути фото кожної локації, кількість стійок, тип і зручність використання.

Нагадаємо, що «Хмарочос» розглядав питання того, чому попри розвинену, як для українських міст, велоінфраструктуру, велосипеди не стали надто популярним транспортом у Львові. Так основним недоліком цієї веломережі стала її розірваність. Їздити на велосипеді по ділянках без велодоріжок у Львові складно: нерівна бруківка, трамвайні рейки, мало місця між машинами на дорозі та припаркованими авто.

Також нагадуємо, що у 2023 році було заплановано, що зі Львова до Жовкви через Куликів прокладуть суцільну велодоріжку

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button