Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 316 днів. За цей час ми опублікували 26441 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: carpathians-guide

Львівська асоціація велосипедистів створила онлайн-карту велопарковок та провела дослідження їхнього стану.

Під час цього дослідження виявили наступне:

  • Більшість парковок має від двох до п’яти стійок, хоча є й місця з понад десятьма стійками та одиничні варіанти.
  • Рекомендується встановлювати П-подібні конструкції з достатнім інтервалом, кожна з них дозволяє закріпити два велосипеди.
  • Основна частина велопарковок зосереджена в історичному центрі та на прилеглих вулицях
  • Однак на площі Коліївщини, що популярна серед велосипедистів, після реконструкції не залишилося жодної стійки, тому велосипеди часто прикріплюють до огорож навколо дерев
  • Одна з українських торгових мереж біля кожного магазину має п’ять П-подібних стійок із нержавіючої сталі.
  • Парковки встановлені на вулицях, де нещодавно проводилися ремонти, як-от на оновленій частині вул. Б. Хмельницького та вул. С. Бандери біля Політехніки.
  • На Пекарській вулиці досі не встановлено жодної стійки, оскільки роботи по проєкту не завершені
  • Великий приватний університет також встановив велопарковки для своїх студентів і відвідувачів.

Всі виявлені велопарковки нанесені на інтерактивну карту, де також можна переглянути фото кожної локації, кількість стійок, тип і зручність використання.

Нагадаємо, що «Хмарочос» розглядав питання того, чому попри розвинену, як для українських міст, велоінфраструктуру, велосипеди не стали надто популярним транспортом у Львові. Так основним недоліком цієї веломережі стала її розірваність. Їздити на велосипеді по ділянках без велодоріжок у Львові складно: нерівна бруківка, трамвайні рейки, мало місця між машинами на дорозі та припаркованими авто.

Також нагадуємо, що у 2023 році було заплановано, що зі Львова до Жовкви через Куликів прокладуть суцільну велодоріжку

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button