Ілон Маск заявив, що може сполучити США та Британію тунелем під океаном
Припускають, що 5600-кілометровий Трансатлантичний тунель може коштувати 20 трильйонів доларів.
Припускають, що 5600-кілометровий Трансатлантичний тунель може коштувати 20 трильйонів доларів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 149 днів. За цей час ми опублікували 25192 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У США обговорюють будівництво Трансатлантичного тунелю, який сполучив би Нью-Йорк із Лондоном, повідомляє Newsweek. До обговорення долучився Ілон Маск, заявивши, що його The Boring Company може побудувати такий тунель за якихось 20 мільярдів доларів.
Наразі переліт Нью-Йорк–Лондон займає приблизно вісім годин. Ідея тунелю під Атлантичним океаном існує принаймні з початку 2000-х, коли інженери з MIT Ернст Франкель і Френк Девідсон припустили можливість будівництва поїздів, що пересувалися б на магнітних подушках у вакуумі зі швидкістю майже 2000 км/год. Подорож через океан займала би менш як годину.
Наразі найдовший підводний тунель пролягає під Ла-Маншем, сполучаючи Францію та Велику Британію. Євротунель, 39 кілометрів якого проходять під протокою, будували шість років, витративши понад 11 мільярдів доларів, що на нинішні ціни дорівнювало би приблизно 23-24 мільярди.
Відповідно, припускають, що 5600-кілометровий Трансатлантичний тунель може коштувати 20 трильйонів доларів.
«The Boring Company може зробити це за в 1000 разів меншу суму», — заявив Ілон Маск, реагуючи на цей уявний кошторис. Тобто він вважає, що проєкт може обійтися лише у 20 мільярдів доларів — менше, ніж Євротунель.
У 2013 році Маск вперше анонсував будівництво гіперлупів — вакуумних тунелів, які можуть перевозити людей і вантажі зі швидкістю понад 1100 км/год. Відтоді кілька компаній намагалися збудувати такі гіперлупи.
Найбільшого успіху домоглася Virgin Hyperloop Річарда Бренсона, яка запустила капсулу на швидкості 160 км/год у тунелі завдовжки 500 метрів. Найдовшу подорож гуперлупом здійснила група вчених у Швейцарії, проїхавши 11,8 кілометра. Швидкість, щоправда, була дещо далека від гіперзвукової — до 40 км/год.
Сама The Boring Company викопала кілька підземних тунелів у США, якими їздять виключно автомобілі Tesla. Зараз, утім, це проєкт не просувається.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті