Ілон Маск заявив, що може сполучити США та Британію тунелем під океаном
Припускають, що 5600-кілометровий Трансатлантичний тунель може коштувати 20 трильйонів доларів.
Припускають, що 5600-кілометровий Трансатлантичний тунель може коштувати 20 трильйонів доларів.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У США обговорюють будівництво Трансатлантичного тунелю, який сполучив би Нью-Йорк із Лондоном, повідомляє Newsweek. До обговорення долучився Ілон Маск, заявивши, що його The Boring Company може побудувати такий тунель за якихось 20 мільярдів доларів.
Наразі переліт Нью-Йорк–Лондон займає приблизно вісім годин. Ідея тунелю під Атлантичним океаном існує принаймні з початку 2000-х, коли інженери з MIT Ернст Франкель і Френк Девідсон припустили можливість будівництва поїздів, що пересувалися б на магнітних подушках у вакуумі зі швидкістю майже 2000 км/год. Подорож через океан займала би менш як годину.
Наразі найдовший підводний тунель пролягає під Ла-Маншем, сполучаючи Францію та Велику Британію. Євротунель, 39 кілометрів якого проходять під протокою, будували шість років, витративши понад 11 мільярдів доларів, що на нинішні ціни дорівнювало би приблизно 23-24 мільярди.
Відповідно, припускають, що 5600-кілометровий Трансатлантичний тунель може коштувати 20 трильйонів доларів.
«The Boring Company може зробити це за в 1000 разів меншу суму», — заявив Ілон Маск, реагуючи на цей уявний кошторис. Тобто він вважає, що проєкт може обійтися лише у 20 мільярдів доларів — менше, ніж Євротунель.
У 2013 році Маск вперше анонсував будівництво гіперлупів — вакуумних тунелів, які можуть перевозити людей і вантажі зі швидкістю понад 1100 км/год. Відтоді кілька компаній намагалися збудувати такі гіперлупи.
Найбільшого успіху домоглася Virgin Hyperloop Річарда Бренсона, яка запустила капсулу на швидкості 160 км/год у тунелі завдовжки 500 метрів. Найдовшу подорож гуперлупом здійснила група вчених у Швейцарії, проїхавши 11,8 кілометра. Швидкість, щоправда, була дещо далека від гіперзвукової — до 40 км/год.
Сама The Boring Company викопала кілька підземних тунелів у США, якими їздять виключно автомобілі Tesla. Зараз, утім, це проєкт не просувається.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті