Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 93 днів. За цей час ми опублікували 27390 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: gmk.center

ГО «Пасажири Києва» підготувала перелік головних транспортних об’єктів, які фінансуватимуться з міського бюджету в 2025 році. Список складено на основі даних з програми соціально-економічного розвитку Києва у 2024 – 2026 роках.

Департамент транспортної інфраструктури отримає майже два мільярди гривень фінансування, з яких найбільші суми підуть на такі проєкти:

  • Десять мільйонів гривень виділять на реставраційні та проєкті роботи Київського фунікулера. Робити на об’єкті тривають ще з 2017 року і до першого січні 2025 було виділено фінансування на понад 22 мільйони гривень.
  • Реконструкція трьох тягових підстанцій КП «Київпастранс» в Подільському, Голосіївському та Печерському районах.
  • Будівництво виходу станції метро «Львівська Брама».
станція Львівська Брама. фото: bzh.life

Нагадаємо, що у 2022 році, до початку повномасштабного вторгнення, КП «Київський метрополітен» оголосило тендер на проєктування входу станції метро «Львівська брама» з очікуваною ціною 73,4 мільйона гривень. Зараз проєкт профінансують на понад 12 мільйонів гривень, також зазначено, що до першого січня 2025 року вже було виділено 14 мільйонів гривень.

  • Серед найбільших проєктів з бюджетом 400 мільйонів – будівництво Подільського мосту.

Зазначимо, що Київська прокуратура судиться за визнання недійсним договору генпідряду на будівництво Подільського мосту через те, що його ціна за шість років зросла вдвічі.

  • Київавтодор отримає фінансування у розмірі 187 мільйонів гривень, де наймасштабнішим проєктом є реконструкція шляхопроводу біля станції метро Дарниця – 150 мільйонів гривень.
  • КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд» отримає 625 мільйонів гривень, з яких на реконструкцію Шулявського шляхопроводу витратять 85 мільйонів гривень, а на роботи на вулиці Стеценка від проспекту Палладіна до Інтернаціональної площі, включаючи ліквідацію кільцевого руху транспорту – 100 мільйонів гривень.

Нагадаємо, що тендер на цей проєкт провели ще у 2021 році з оголошеною вартістю у майже три мільярди гривень, в рамках якого передбачалось будівництво дворівневої транспортної розв’язки.

  • На будівництво метро на Виноградар виділять 757 мільйонів гривень. Нагадаємо, що Будівництвом ділянки зі станціями «Мостицька» та «Проспект Правди» займається компанія «Автострада», яка у 2024 році виграла тендер на майже 14 мільярдів гривень.
фото: Autostrada
  • Також у плані передбачено 15 мільйонів гривень на проєкт будівництва Подільської — Вигурівської лінії метрополітену. Зазначимо, що ГО «Офіс Трансформації» представила аналітичний матеріал, у якому пояснює, чому будівництво четвертої лінії метрополітену навряд колись завершиться. Однією з причин вказується саме вартість проєкту.

Разом з тим на встановлення нових світлофорів виділять понад 52 мільйони гривень, а на реконструкцію ічинних – 17 мільйонів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button