Українка заснувала швейцарський бренд косметики. Зараз він запустив гарячу лінію з порадами
Проєкт має на меті проконсультувати один мільйон українок.
Проєкт має на меті проконсультувати один мільйон українок.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 26235 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Заснований українкою швейцарський бренд Instytutum запускає гарячу лінію для українок з консультаціями щодо догляду за шкірою.
Гаряча лінія діє цілодобово, незалежно від часового поясу.
Проєкт має на меті проконсультувати один мільйон українок і допомогти «подолати наслідки стресу, які відобразились на їхній шкірі».
На гарячій лінії працюватимуть фахівці зі шкіри, які використовуватимуть такі інструменти, як діагностичні тести для визначення стану шкіри, аналіз домашнього догляду, AI-діагностика. Вони пропонуватимуть стартовий набір зразків косметики бренду.
Три канали гарячої лінії:
Бренд заснувала у 2014 році Наталія Бобок (Деркач), кандидатка медичних наук. Вона радить не зловживати пілінгами і разовими процедурами в косметологів, натомість здійснювати регулярний і м’який догляд вдома.
Бренд не використовує компоненти, які забезпечують миттєвий ефект, але шкодять шкірі в довгій перспективі — мінеральні олії, сульфати та парабени. Формули Instytutum розробляє команда вчених у швейцарській R&D лабораторії.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті