Українка заснувала швейцарський бренд косметики. Зараз він запустив гарячу лінію з порадами
Проєкт має на меті проконсультувати один мільйон українок.
Проєкт має на меті проконсультувати один мільйон українок.
Заснований українкою швейцарський бренд Instytutum запускає гарячу лінію для українок з консультаціями щодо догляду за шкірою.
Гаряча лінія діє цілодобово, незалежно від часового поясу.
Проєкт має на меті проконсультувати один мільйон українок і допомогти «подолати наслідки стресу, які відобразились на їхній шкірі».
На гарячій лінії працюватимуть фахівці зі шкіри, які використовуватимуть такі інструменти, як діагностичні тести для визначення стану шкіри, аналіз домашнього догляду, AI-діагностика. Вони пропонуватимуть стартовий набір зразків косметики бренду.
Три канали гарячої лінії:
Бренд заснувала у 2014 році Наталія Бобок (Деркач), кандидатка медичних наук. Вона радить не зловживати пілінгами і разовими процедурами в косметологів, натомість здійснювати регулярний і м’який догляд вдома.
Бренд не використовує компоненти, які забезпечують миттєвий ефект, але шкодять шкірі в довгій перспективі — мінеральні олії, сульфати та парабени. Формули Instytutum розробляє команда вчених у швейцарській R&D лабораторії.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті