Європейці запустили нічний потяг Брюссель–Венеція, який не їде до Венеції
Через «технічні труднощі» поїзду поки що не дозволяють проїжджати італійською залізницею, тож деякий час кінцевою зупинкою буде австрійський Інсбрук.
Через «технічні труднощі» поїзду поки що не дозволяють проїжджати італійською залізницею, тож деякий час кінцевою зупинкою буде австрійський Інсбрук.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 196 днів. За цей час ми опублікували 25559 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
П’ятого лютого нідерландська компанія European Sleeper запустила спальний поїзд маршрутом Брюссель–Венеція, який поки не доїжджає до Венеції, повідомляє Brussels Times.
Через «технічні труднощі» поїзду поки що не дозволяють проїжджати італійською залізницею, тож деякий час кінцевою зупинкою буде австрійський Інсбрук, заявив на пресконференції співзасновник компанії Кріс Енгельсман. Він спробував пожартувати: «Не найкращий початок поїздки. Доводить, що суть залізничних подорожей у непередбачуваності».
Пасажири першого рейсу, серед яких були журналісти, мусили пересідати в Інсбруку на потяг австрійських залізниць ÖBB.
На сайті European Sleeper квитки на маршрут Брюссель–Венеція недоступні, крім дати 14 лютого. Їхня вартість коливається від 89 до 339 євро.
European Sleeper спершу виник як кооператив Кріса Енгельсмана та Елмера ван Бюрена — останній 16 років працював на нідерландській залізниці. Наприкінці травня 2021 року товариші зібрали перші 500 тисяч євро за 15 хвилин, продавши акції дрібним інвесторам.
У 2023 році запустили перший рейс Брюссель–Берлін, який наразі продовжено до Праги.
У Європі намагаються просувати залізничні поїздки як альтернативу авіаперельотам, однак спальні нічні поїзди лишаються не надто популярними та дорогими, особливо між різними країнами.
Так, днями Укрзалізниці довелося підвищити вартість квитків на рейси до Польщі та Угорщини. Зокрема, вартість квитка Київ–Варшава зросте на 37% — до 4 900 гривень. Це значно дорожче, ніж внутрішні поїздки Україною чи окремо Польщею на аналогічні відстані.
Поїздка з Києва до Кишинева у плацкартному вагоні обійдеться у 2144 гривні, в той час, як плацкарт до Одеси коштує вдесятеро дешевше.
На ціни на міжнародні рейси впливають додаткові витрати: сплата польській залізниці за обслуговування поїзда, користування інфраструктурою, доступ до станцій, маневрові роботи тощо. Крім того, залізничні тарифи прив’язані до курсу швейцарського франка, пояснюють в Укрзалізниці.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті