Німецька залізниця виплатила майже 200 млн компенсації за затримку потягів. Раніше вона вважалася однією з найнадійніших
Ця сума є «новим сумним рекордом залізниці».
Ця сума є «новим сумним рекордом залізниці».
Німецький залізничний концерн Deutsche Bahn виплатив пасажирам 196,8 млн євро компенсацій за запізнення та скасування потягів у 2024 році. Ця сума є «новим сумним рекордом залізниці», хоча колись DB вважався однією з найкращих залізничних мереж Європи.
Про це пише DW з посиданням на Bild am Sonntag.
У останні роки кількість затримок потягів Deutsche Bahn зростає. У 2023 році менш як дві третини потягів далекого прямування дісталися вчасно — це новий антирекорд.
У 2023 році компанія повернула пасажирам 133 мільйони євро через затримки — на 43% більше, ніж у 2022 році.
У 2024 році подали майже сім мільйонів заявок на компенсацію збитків. За правилами, якщо потяг запізнився більше ніж на годину, пасажири отримують 25% від вартості квитка, а при затримці більше ніж на дві години — 50%.
Зараз в Німечинні потяг вважається пунктуальним, якщо його затримка менша за шість хвилин. Часто поїздки скасовують через великі затримки, а деякі потяги навіть не доїжджають до кінцевої зупинки. Це дає Deutsche Bahn перевагу: скорочені поїздки не враховуються в статистиці пунктуальності, а якби їх враховували, показники були б ще гіршими.
У 80% випадків затримки потягів спричинені зношеністю і перевантаженням залізничної мережі. Тому до 2030 року концерн планує закрити 40 важливих залізничних ділянок на кілька місяців для капітального ремонту колій, контактної мережі та станцій. Першою відновлюватимуть 70-кілометрову центральну лінію між Франкфуртом і Мангеймом — Riedbahn.
Загалом фінансове становище Deutsche Bahn погіршилось після різкого зменшення пасажиропотоку під час пандемії COVID-19. У 2023 році дефіцит компанії склав майже два з половиною мільярда євро, а загальний борг досяг 34 мільярдів євро.
Це вплинуло на стан залізниці, яку до цього у 2018 визнали найкращою, як у категорії кращого сервісу для туристів так і за політику сталого розвитку через її екологічні ініціативи.
Нагадуємо, що Компанія Deutsche Bahn запустила пілотний проєкт Lightgate. Система вимірює заповненість вагонів міської залізниці (S-Bahn) у Берліні.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті