Київські трамваї стали значно частіше капітально ремонтувати
Якщо торік оновили два вагони, то цьогоріч планують відремонтувати 10.
Якщо торік оновили два вагони, то цьогоріч планують відремонтувати 10.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 295 днів. За цей час ми опублікували 26292 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Київпастранс прискорив темпи капітального ремонту трамваїв. Якщо торік оновили два вагони Tatra T3, то цьогоріч планують відремонтувати 10 вагонів, повідомляє підприємство.
Капремонт дає змогу продовжити їхню експлуатацію ще на 10 років. Він триває три-чотири місяці, залежно від ступеню зношеності трамвая та наявності необхідних запчастин.
Ремонт одного вагона обходиться приблизно у 10 мільйонів гривень.
За оцінками ГО «Пасажири Києва», капремонти та модернізації має щороку проходити приблизно 12-13 вагонів, що вже виглядає досяжним.
Для підтримки нинішнього випуску 168 трамваїв у робочий день, парк справних вагонів Київпастрансу має складати понад 200 одиниць.
Наразі відомо, що під час ремонту виконуються якісний ремонт кузова, відновлення візків, обшивки салону, сидіння та кабіни водія, встановлюється нове опалення та кондиціонери. Серед недоліків — вагони лишаються з високою посадкою, також і надалі споживають на 40-45% більше електроенергії, ніж їхні модернізовані аналоги.
Ремонт таких самих вагонів в Одесі коштує 9,6 мільйона гривень — але при цьому встановлюють енергоощадні системи керування. Модернізація вагонів у Празі із заміною кузова на частково низькопідлоговий складає близько 15 мільйонів гривень.
«Пасажири Києва» додають, що наразі у столиці повністю відсутня система капітальних ремонтів тролейбусів. Щороку капітальний ремонт мали б проходити близько 40-45 тролейбусів. При цьому парк тролейбусів вже повністю складається з сучасних низькопідлогових та енергоощадливих машин.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті