Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 26334 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Anna Hunko / Unsplash

У Києві почали роботу над правилами розміщення реклами на громадському транспорті, повідомляє пресслужба КМДА.

«Київ давно потребує таких правил. Наразі у столиці немає єдиного нормативного документа, що врегульовує розміщення реклами в громадському транспорті, особливо в метро», — зазначає голова Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.


Нові правила визначатимуть:

  • класифікатор типів рекламних конструкцій, які дозволено встановлювати в транспорті;
  • вимоги до таких конструкцій;
  • перелік місць, де реклама може або не може розміщуватися.

За словами Оксани Поліщук, це буде подібно до реформи наземної реклами, яку провели раніше. «Такий підхід уже дав відчутний ефект на вулицях столиці».

Проєкт правил розглядатиме Київрада.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button