Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Alice Kotlyarenko / Unsplash

У Києві почали роботу над правилами розміщення реклами на громадському транспорті, повідомляє пресслужба КМДА.

«Київ давно потребує таких правил. Наразі у столиці немає єдиного нормативного документа, що врегульовує розміщення реклами в громадському транспорті, особливо в метро», — зазначає голова Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.


Нові правила визначатимуть:

  • класифікатор типів рекламних конструкцій, які дозволено встановлювати в транспорті;
  • вимоги до таких конструкцій;
  • перелік місць, де реклама може або не може розміщуватися.

За словами Оксани Поліщук, це буде подібно до реформи наземної реклами, яку провели раніше. «Такий підхід уже дав відчутний ефект на вулицях столиці».

Проєкт правил розглядатиме Київрада.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button