Укрзалізниця бачить себе в майбутньому як європейський лоукостер
На думку Перцовського, наразі Укрзалізниця охоплює спектр від електричок до суперпреміуму, яким користуються люди зі статками у «десятки мільярдів доларів».
На думку Перцовського, наразі Укрзалізниця охоплює спектр від електричок до суперпреміуму, яким користуються люди зі статками у «десятки мільярдів доларів».
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 10 днів. За цей час ми опублікували 26795 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
В Укрзалізниці розглядають можливість у перспективі вийти на європейский ринок та функціонувати як залізничний лоукостер, повідомив голова правління Олександр Перцовський у шоу «Пряма червона».
«У нас є амбіція стати таким лоукостером, але крутим лоукостером в Європі, тобто свого часу вийти на той ринок», — заявив він.
Перцовський зауважив, що принаймні в авіації найуспішнішими лоукост-операторами в Європі є авіакомпанії «не з провідних країн». Він навів приклади угорської WizzAir та ірландської Ryanair, зазначивши, що засновник останньої, Майкл О’Лірі, є для нього легендою.
Укрзалізниця зможе вийти у цей сегмент, зокрема тому, що вже розвиває міжнарожні напрямки до Польщі, Угорщини тощо, і здобула репутацію у співпраці з Євросоюзом. Доказом довіри голова компанії вважає надання 76 мільйонів євро на євроколію до Львова. Докладніше про проєкт — у цьому матеріалі.
На думку Перцовського, наразі Укрзалізниця перебуває в унікальній ніші, охоплюючи спектр від електричок — «за копійки веземо когось на дачу посадити картоплю» — до суперпреміум-класу, яким користуються люди зі статками у «десятки мільярдів доларів».
Слід зазначити, що європейські нічні поїзди залишаються дорогими, принаймні у порівнянні з авіалоукостерами, з низки чинників. Залізнична інфраструктура, зокрема, фрагментована, що, наприкад, вплинуло за запуск нічного поїзду Брюссель–Венеція.
Мміжнародні рейси Укрзалізниці також відчутно дорожчі, ніж внутрішні. На це впливають додаткові витрати: сплата польській залізниці за обслуговування поїзда, користування інфраструктурою, доступ до станцій, маневрові роботи тощо. Крім того, тарифи прив’язані до курсу швейцарського франка.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті