Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 10 днів. За цей час ми опублікували 26795 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Укрзалізниця

В Укрзалізниці розглядають можливість у перспективі вийти на європейский ринок та функціонувати як залізничний лоукостер, повідомив голова правління Олександр Перцовський у шоу «Пряма червона».

«У нас є амбіція стати таким лоукостером, але крутим лоукостером в Європі, тобто свого часу вийти на той ринок», — заявив він.

Перцовський зауважив, що принаймні в авіації найуспішнішими лоукост-операторами в Європі є авіакомпанії «не з провідних країн». Він навів приклади угорської WizzAir та ірландської Ryanair, зазначивши, що засновник останньої, Майкл О’Лірі, є для нього легендою.

Укрзалізниця зможе вийти у цей сегмент, зокрема тому, що вже розвиває міжнарожні напрямки до Польщі, Угорщини тощо, і здобула репутацію у співпраці з Євросоюзом. Доказом довіри голова компанії вважає надання 76 мільйонів євро на євроколію до Львова. Докладніше про проєкт — у цьому матеріалі.

На думку Перцовського, наразі Укрзалізниця перебуває в унікальній ніші, охоплюючи спектр від електричок — «за копійки веземо когось на дачу посадити картоплю» — до суперпреміум-класу, яким користуються люди зі статками у «десятки мільярдів доларів».


Слід зазначити, що європейські нічні поїзди залишаються дорогими, принаймні у порівнянні з авіалоукостерами, з низки чинників. Залізнична інфраструктура, зокрема, фрагментована, що, наприкад, вплинуло за запуск нічного поїзду Брюссель–Венеція.

Мміжнародні рейси Укрзалізниці також відчутно дорожчі, ніж внутрішні. На це впливають додаткові витрати: сплата польській залізниці за обслуговування поїзда, користування інфраструктурою, доступ до станцій, маневрові роботи тощо. Крім того, тарифи прив’язані до курсу швейцарського франка.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button