Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Фахівці КП Київреклама дослідили райони Києва на наявність порушень при розміщенні брендмауерів.
З 7166 рекламних носіїв такого типу — 1458 порушень. Найпоширеніше зловживання — відсутність дозволу, на другому місці — перевищення заявлених площ конструкцій, на третьому — невідповідність об’єктів Концепції розвитку зовнішньої реклами в Києві.
Найбільше рекламних засобів — в Голосіївському районі — 1456, але він не є рекордсменом за кількістю порушень. Першість отримав Печерський район, де зафіксовано 384 недоліки за наявності 217 носіїв.
Розбіжність пояснюється тим, що в центрі міста, відповідно до Концепції розвитку зовнішньої реклами, діють більш жорсткі вимоги до конструкцій, ніж в інших форматних зонах. Тобто один і той же об’єкт на Печерську може погіршити статистику відразу за кількома показниками.
Нижче розміщена таблиця результатів дослідження. Перший стовбчкик — загальна іклькість встановленої реклами (брендмауерів), другий — самовільно встановлена реклама, без відповідного дозволу.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті