Міський активіст та представник організації «Іннститут міста – Одеса» Костянтин Ємельянов поділився на своїй сторінці у у Facebook ходом робіт з проектування велоінфраструктури в Одесі.

Він пише, що у липні 2015 року в місті була створена комісія з питань велосипедної інфраструктури. У неї входять депутати міськради, представники управління дорожнього господарства, ДАІ та інших комунальних підприємств. За словами Костянтина, всі члени групи думали, що достатньо обмежитись фарбою на асфальті, але його завданням було пропагувати інший підхід, який послідовно тягне за собою переоцінку всього вуличного простору в Одесі.

В результаті був затверджений перший тестовий маршрут-кільце навколо історичного центру міста. Так як в Одесі ніхто не розумів, як треба проектувати велодоріжки, співробітники «Інституту міста – Одеса» 4 місяці досліджували іноземні посібники зі створення різних систем, які працюють в місті – від зливостоків до правил дорожнього руху.

Після цього розпочався власне процес проектування. На даний момент вже спроектований Бульвар Жванецького та на завершальній стадії проектування знаходиться вулиця Ольгіївська. Більшість велодоріжок проходять по тротуарах в районі буферної зони. Припарковані авто, криво висаджені дерева зі слабкою кореневою системою, газони, погане вуличне освітлення, хаотичне розташування люків, що не безпечні перехрестя, МАФи, криві світлофори, що не вірні ухили тротуарів, які не безпечні виїзди з арок – це і багато іншого проектанти намагаються виправити.
До травня 2016 року активісти хочуть створити повнністю спроектоване кільце та посібник з проектування, а також порахувати бюджет будівництва.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті