Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 267 днів. За цей час ми опублікували 23421 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Міський активіст та представник організації «Іннститут міста – Одеса» Костянтин Ємельянов поділився на своїй сторінці у у Facebook ходом робіт з проектування велоінфраструктури в Одесі.

12115885_1030742370309628_6276008410000928721_n

Він пише, що у липні 2015 року в місті була створена комісія з питань велосипедної інфраструктури. У неї входять депутати міськради, представники управління дорожнього господарства, ДАІ та інших комунальних підприємств. За словами Костянтина, всі члени групи думали, що достатньо обмежитись фарбою на асфальті, але його завданням було пропагувати інший підхід, який послідовно тягне за собою переоцінку всього вуличного простору в Одесі.

12079293_1030742966976235_3727114604176385394_n

В результаті був затверджений перший тестовий маршрут-кільце навколо історичного центру міста. Так як в Одесі ніхто не розумів, як треба проектувати велодоріжки, співробітники «Інституту міста – Одеса» 4 місяці досліджували іноземні посібники зі створення різних систем, які працюють в місті – від зливостоків до правил дорожнього руху.

12118636_1030742660309599_5954436592754546657_n

Після цього розпочався власне процес проектування. На даний момент вже спроектований Бульвар Жванецького та на завершальній стадії проектування знаходиться вулиця Ольгіївська. Більшість велодоріжок проходять по тротуарах в районі буферної зони. Припарковані авто, криво висаджені дерева зі слабкою кореневою системою, газони, погане вуличне освітлення, хаотичне розташування люків, що не безпечні перехрестя, МАФи, криві світлофори, що не вірні ухили тротуарів, які не безпечні виїзди з арок – це і багато іншого проектанти намагаються виправити.

До травня 2016 року активісти хочуть створити повнністю спроектоване кільце та посібник з проектування, а також порахувати бюджет будівництва.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button