Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На мапі можна відслідкувати, яким чином переміщуються городяни містом — пішки, велосипедами або на байках, на авто чи громадському транспорті, пише CityLab.

1

В цілому лондонці послуговуваються електричками і метро, мешканці Східного Лондону полюбляють велосипеди більше, ніж хтось інший, а жителі центральної частини користуються автобусами і ходять пішки. Вся ця інформація продемонстрована на детальній мапі, що демонструє, як жителі британської столиці пересуваються між околицями і сіті. Автор мапи — Олівер О’Брайан, дослідник Consumer Data Research Centre при Університетському коледжі Лондону. Мапа базується на даних національного перепису 2011 року.

З мапи можна визначити, в яких районах міста не вистачає потужного зв’язку з середмістям у вигляді метро та електричок (зараз у цих місцинах користуються автобусами). Також мапа може слугувати посібником для вивчення можливостей зниження забрудення. Крім цього, можна помітити цікаві особливості — наприклад, район Стемфорд Хілл на півночі центрального Лондону майже весь «пішохідний», хоча розташований неблизько від району ділової активності. Причина проста — там живуть євреї-хасиди, які працюють поряд зі своїими помешканнями. А підвищену прихильність до велосипедів демонструють райони, заселені молоддю, навіть якщо велосипедна інфраструктура в них не краща за інфраструктуру решти районів міста.

Розробка подібної мапи для Києва дозволило б нарешті визначити, якому з київських районів метро більш потрібно, а в яких — слід зосередити увагу на розвитку велоінфраструктури.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button