Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26306 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Громадська організація «Агенти змін» підписала Меморандум про співпрацю з Київською міською радою щодо створення зручного публічного простору в будинку Київради на Хрещатику.

Для того, аби з’ясувати, що саме потребує громада у приміщенні Київради, буде проведено дослідження, яке триватиме близько чотирьох місяців. Один з етапів – анкетування, яке продовжиться близько місяця. На першому поверсі встановлений спеціальний бокс, куди відвідувачі Київради можуть вкидати власноруч заповнені анкети з побажаннями і зауваженнями щодо функціонування приміщення. Крім того, члени команди «Агентів змін» будуть інтерв’ювати усіх, хто якимось чином залучений до процесів роботи Київради: менеджерів, які ці процеси налагоджують, співробітників, відвідувачів як Київради, так і КМДА.

Рей Мейсон, член команди «Агенти змін»
«Головна мета дослідження: визначити аудиторію, яка приходить у будівлю Київради, які у неї потреби, з’ясувати, чого не вистачає. У тому числі важливо враховувати потреби маломобільних груп населення. Важливо зробити такий простір, аби людям було зручно і комфортно ним користуватися. Тобто, спочатку ми прагнемо дослідити, що люди хочуть, аби було у цьому місці. Виходячи з цього, ми будемо приймати рішення».
Головна мета, аби перший поверх задовольняв потреби суспільства. Щоб будівля функціонувала, як публічний простір, який у рівній мірі належить усім містянам і туристам і є комфортним. Яким саме буде цей простір поки що невідомо. Тут може з’явитися коворкінг чи електронна черга, єдине вікно, де кияни зможуть усі необхідні довідки, – суть дослідження і полягатиме у тому, аби з’ясувати призначення.

До процесу облаштування простору долучили «Агентів змін, оскільки організація має досвід у дизайнерських дослідженнях й знає, як потрібно організовувати процес, аби результат задовольняв містян.
Нагадаємо, ГО «Агенти змін» розробила новий дизайн схем Київського метрополітену, а наразі працює над навігацією для нього.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті