Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Громадська організація «Агенти змін» підписала Меморандум про співпрацю з Київською міською радою щодо створення зручного публічного простору в будинку Київради на Хрещатику.

2

Для того, аби з’ясувати, що саме потребує громада у приміщенні Київради, буде проведено дослідження, яке триватиме близько чотирьох місяців. Один з етапів – анкетування, яке продовжиться близько місяця. На першому поверсі встановлений спеціальний бокс, куди відвідувачі Київради можуть вкидати власноруч заповнені анкети з побажаннями і зауваженнями щодо функціонування приміщення. Крім того, члени команди «Агентів змін» будуть інтерв’ювати усіх, хто якимось чином залучений до процесів роботи Київради: менеджерів, які ці процеси налагоджують, співробітників, відвідувачів як Київради, так і КМДА.

6

Рей Мейсон, член команди «Агенти змін»

«Головна мета дослідження: визначити аудиторію, яка приходить у будівлю Київради, які у неї потреби, з’ясувати, чого не вистачає. У тому числі важливо враховувати потреби маломобільних груп населення. Важливо зробити такий простір, аби людям було зручно і комфортно ним користуватися. Тобто, спочатку ми прагнемо дослідити, що люди хочуть, аби було у цьому місці. Виходячи з цього, ми будемо приймати рішення».

1

Головна мета, аби перший поверх задовольняв потреби суспільства. Щоб будівля функціонувала, як публічний простір, який у рівній мірі належить усім містянам і туристам і є комфортним. Яким саме буде цей простір поки що невідомо. Тут може з’явитися коворкінг чи електронна черга, єдине вікно, де кияни зможуть усі необхідні довідки, – суть дослідження і полягатиме у тому, аби з’ясувати призначення.

4

До процесу облаштування простору долучили  «Агентів змін, оскільки організація має досвід у дизайнерських дослідженнях й знає, як потрібно організовувати процес, аби результат задовольняв містян.

Нагадаємо, ГО «Агенти змін» розробила новий дизайн схем Київського метрополітену, а наразі працює над навігацією для нього.  

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button