Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Як в Києві організувати європейську парковку без багатомільйонних вкладень і не додаючи нових повноважень, розповів виданню Ліга Олександр Кава, екс-заступник міністра інфраструктури Півоварського.

олександр кава

«Вітчизняні чиновники дуже добре навчилися підміняти поняття. Нездатність або небажання вирішувати проблеми громадян вони прикривають так званою нестачею повноважень», – пише Кава. На його думку, сьогодні містян намагаються переконати, що проблема зводиться тільки до адміністративного примусу за неправильну парковку. Тобто мова йде виключно про силові механізми для збору штрафів з громадян. Але кращий європейський досвід демонструє: вирішення проблеми паркування в містах починається не з покарання винних, а зі створення умов для нормальної, правомірної парковки і комфортного переміщення по місту. І тільки після цього мова заходить про покарання порушників.

Кращий європейський досвід демонструє: вирішення проблеми паркування в містах починається не з покарання винних, а зі створення умов для нормальної, правомірної парковки і комфортного переміщення по місту.

Пан Кава стверджує, що питаннями транспорту і паркування в європейських столицях приділяється дуже багато уваги. Адже від зручності транспортної системи багато в чому залежить привабливість міста для жителів і інвестицій. Будь-який мер європейської столиці це усвідомлює. Тому там йде постійний діалог між міською владою та громадськістю в питанні удосконалення транспортної системи.

Gruen-_und_Freianlagen_005

«Наші ж чиновники не вважають час киян скільки-небудь цінним ресурсом і постійно намагаються сподіватися на збитковість для бюджету транспортних проектів. Але це не може бути виправданням бездіяльності. В Європі давно зрозуміли, що міські транспортні проекти майже завжди безпосередньо збиткові. І вимагати від них прибутковості все одно, що вимагати прибутковості від муніципальних дитячих садків та шкіл. Однак розвиток транспортної інфраструктури міст дає відмінний непрямий мультиплікативний ефект для розвитку економіки міста та збільшення доходу міського бюджету», – впевнений Олександр Кава.

Пан Олександр розповідає про 4 кроки, які потрібно виконати, щоб ситуація з парковками у Києві покращилась:

Необхідно розвивати міський громадський транспорт. Європейський досвід показує, що саме сучасний, швидкий, доступний і комфортний міський транспорт є найкращою альтернативою поїздок в центр міста на автомобілі.

В місті необхідно облаштовувати нові паркувальні місця на існуючій вулично-дорожньої мережі, де для цього є можливість, будувати вловлюють паркінги біля віддалених станцій метрополітену та нові багаторівневі паркінги в центрі міста.

Міська влада повинна вимагати від забудовників облаштовувати біля нових житлових будинків парковки для автомобілів, виходячи з розрахунку одне місце для паркування на одну квартиру.

На масивах зі старою забудовою необхідно відповідно до діючих стандартів знайти місце для облаштування парковок.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button