Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 272 днів. За цей час ми опублікували 23449 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Афроамериканцям та жінкам, які використовують Uber, доводиться чекати на автомобіль значно довше, повідомляє The Verge.

NEW YORK, NY - SEPTEMBER 10: A woman tries to hail a cab on Broadway, near the construction site at 42 Crosby Street, which is being developed into a luxury apartment building with 10 subterranean parking spaces priced at $1 million per parking space, on September 10, 2014 in the SoHo neighborhood of New York City. The building is supposed to be completed in summer of 2016. (Photo by Andrew Burton/Getty Images)

Фото: Andrew Burton

Соціологи з Массачусетського технологічного інституту дослідили роботу трьох мобільних сервісів таксі за допомогою двох експериментів. Протягом шести тижнів помічники вчених, серед яких були темношкірі і білошкірі чоловіки та жінки, використовували додатки Uber, Lyft і Flywheel для подорожей по певному набору маршрутів. Дослідники порівнювали, як швидко водії таксі відгукуються на виклик різних пасажирів, скільки їм доводиться чекати машину і як довго триває поїздка.

Результати експерименту показали, що темношкірі чоловіки та жінки значно довше чекають відгуку на свій запит та їх поїздки частіше скасовуються водіями Uber, ніж поїздки білошкірих пасажирів. Крім того, для афроамериканців, які використовували Uber, час очікування самої машини теж виявилося більшим – приблизно на 30 відсотків.

Читайте також: Uber: добро чи зло?

Щоб з’ясувати, як саме працює механізм дискримінації в мобільних додатках і чому водії Uber частіше скасовують поїздки, дослідники провели другий експеримент. Справа в тому, що водієві Uber не видно, хто саме відправив запит на поїздку, до того, як він прийме його. Якщо таксист погоджується забрати пасажира, то він може побачити його ім’я, а також скасувати поїздку. Тому дослідники вирішили вивчити, як впливає ім’я людини на кількість відмов в обслуговуванні.

Як псевдоніми були обрані імена, які американці найчастіше асоціюють з темношкірими (Аїша, Хакім, Рашид) і білошкірими (Анна, Бред, Крістен) людьми. Дослідження показало, що водії Uber, в середньому, майже в два рази частіше скасовують поїздки клієнтів з характерними для афроамериканців іменами.

Дослідники також помітили, що жінки в середньому проводили в поїздці більше часу, ніж чоловіки, які їхали в теж саме місце призначення. Крім того, результати також підтвердили, що таксисти везуть жінок до місця призначення більш довгим шляхом.

Таким чином, дослідники роблять висновок, попри те, що політика Uber побудована так, аби поїздки на таксі були доступними для всіх верств населення, мобільні додатки не дозволяють повністю виключити дискримінацію за расовою і гендерною приналежністю.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button