Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Міська влада розробила новий план зі створення “суперблоків” – зон вільних від автомобілів, повідомляє Motherboard.

Фото: Alamy
Як пишуть у статті, Барселона є одним з найбільш гучних міст Європи. Більше 60% її жителів страждають від шуму, а рівень забруднення повітря значно перевищує встановлені норми.
Для вирішення цієї проблеми, влада почала впроваджувати нову технологію міського простору, мета якої покращити екологічну ситуацію, зробити життя місцевих жителів більш зручним та зменшити використання автомобілів на 21% протягом наступних двох років.
Реалізація проекту вже почалася в центральних районах міста, спроектованих інженером Ідельфонсо Серда в середині XIX століття за принципом бджолиних сот.
Один «суперблок» об”єднує 9 кварталів і буде наче окремим районом, куди обмежать в’їзд громадського та приватного транспорту, за винятком велосипедів і міських служб.

Фото: BCNecologia
Із появою «суперблоків» зміняться дорожні знаки і розмітки, середній час очікування транспорту скоротиться з 14 до 5 хвилин, а їздити по місту на будь-яку відстань в 95% випадків можна буде без пересадок.
Крім того, місто отримає 300 кілометрів нових велодоріжок, повідомляє ініціатор проекту Сальвадор Руеда.
Відмітимо, що ідея створення суперблоків не нова. У 1993 році в Барселоні з”явився перший суперблок, а в 2005 до нього приєднався ще один. Проте впровадження ідеї завадила політика міської влади.
У вересні перший «суперблок» почали тестувати в індустріальному районі Poble Nou, це пілотний проект розділив мешканців. Частині не вистачає тепер місць для паркування автівок, а це, в свою чергу впливає і на торгівлю, кажуть вони. Також незручно, що перенесли автобусні зупинки і не до кінця зрозуміло, як тепер мають рухатись автомобілі за новою схемою. Інша частина мешканців каже про зниження рівня забруднення, покращення якості життя і ремонт тротуарів та створення велодоріжок. Від автівок звільнилось зайвих 8000 квадратних метрів площі у цьому районі.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті