Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 44 днів. За цей час ми опублікували 27029 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Депо матиме площу близько 12 гектарів. У ньому здійснюватиметься технічне обслуговування й ремонт близько 150 трамваїв, які складатимуться з декаількох секцій й матимуть довжину до 33 метрів.

У будівлі передбачені приміщення для технічного обслуговування, для роботи адміністрації, малярний цех, мийка. Згідно з даними Warsaw Tramways Company частина інвестицій буде витрачена на прокладання 55 колій й трамвайне кільце, що дозволить поєднати депо з наявною інфраструктурою.
Для зведення депо використовуватимуться новітні технології, аби мінімізувати негативний вплив на навколишнє середовище. Для функціонування будівлі використовуватимуться відновлювальні джерела енергії.
Нове депо буде першим з моменту відкриття в 1963 році Żoliborz депо. Його реалізація є частиною проекту ЄС з будівництва трамвайних колій. Warsaw Tramways Company вже подала заявку на отримання гранту від OPI&E. Компанія також оголосила тендер на закупівлю до 213 трамваїв.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті