Депо матиме площу близько 12 гектарів. У ньому здійснюватиметься технічне обслуговування й ремонт близько 150 трамваїв, які складатимуться з декаількох секцій й матимуть довжину до 33 метрів.

У будівлі передбачені приміщення для технічного обслуговування, для роботи адміністрації, малярний цех, мийка. Згідно з даними Warsaw Tramways Company частина інвестицій буде витрачена на прокладання 55 колій й трамвайне кільце, що дозволить поєднати депо з наявною інфраструктурою.
Для зведення депо використовуватимуться новітні технології, аби мінімізувати негативний вплив на навколишнє середовище. Для функціонування будівлі використовуватимуться відновлювальні джерела енергії.
Нове депо буде першим з моменту відкриття в 1963 році Żoliborz депо. Його реалізація є частиною проекту ЄС з будівництва трамвайних колій. Warsaw Tramways Company вже подала заявку на отримання гранту від OPI&E. Компанія також оголосила тендер на закупівлю до 213 трамваїв.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті