Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Кількість платежів зросла із 28 тисяч за перший квартал до 176 тисяч за четвертий квартал 2016 року. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Всі оплати були здійснені з використанням сайту комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр».
У свою чергу, кількість операцій, здійснених із застосуванням картки киянина, зросла із 1070 за перший до 6,8 тисяч за четвертий квартал минулого року.
Відзначимо, що сайт комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» надає можливість щомісячного отримання нового рахунку на електронну пошту, перегляду нарахувань за житлово-комунальні послуги у поточному місяці, перегляду історії нарахувань та оплат за останні 3 роки та інші послуги.
Крім того, із 28 лютого запрацював чат-бот зі сплати комунальних послуг через Facebook. Щоб скористатися послугою, необхідно створити нове повідомлення, ввівши в графі адресата слово «ГІОЦ», або відправити повідомлення на сторінці. КП «ГІОЦ» стало першим серед комунальних підприємств, яке запровадило такий сервіс.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті