До кінця 2017 року на мосту Патона впровадять систему Road Zipper для безпечного реверсу, заявив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.
«Систему Road Zipper планують впровадити на мосту Патона й проспекті Соборності до Дарницької площі. Система складається з бар’єра (зв’язані між собою секції, кожна з яких важить понад 450 кг) та спеціальної машини, яка здатна змінювати положення даного відбійника.
Для зміни положення використовується машина з гідравлічними підйомниками, яка має всередині S-подібний конвеєр, що змінює позицію секцій бар’єру. При цьому, робота машини здійснюється без перекриття руху. Практично це означає, що зранку буде додано одна-дві смуги в сторону центру, а ввечері – у зворотньому напрямку.
Попередній проект організації дорожнього руху на Патона залишав на мосту лише по дві смуги для індивідуального транспорту в кожному напрямку та одну для громадського транспорту. Для того, щоб уникнути значних заторів, ми розглянули альтернативу – систему Road Zipper, що дозволяє організувати безпечний реверсивний рух. За критерієм соціально-економічної доцільності, запровадження системи Road Zipper, дасть економію річних транспортних втрат від 348 до 736 млн гривень (залежно від методології розрахунку) на рік» , – зазначив чиновник.

Фото: http://hydraulicspneumatics.com/
Така система працює на мості Golden Gate у Сан-Франциско, на мості «Коронадо» у Сан-Дієго, «Вікторія» у Сіднеї, Gowanus Express у Нью-Йорку.
Попереднє ТЕО з розрахунками на транспортній моделі проводила компанія A+S на чолі з Дмитром Беспаловим. Додатково буде замовлено проектування.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті