Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Столичні архітектори Антон Вергун та Еміль Дервішов висміяли у Фейсбуці якість виконання облицювання під час реконструкції вестибюлю «Лівобережної».

Так, у публікації Дервішова у Фейсбуці показні недоліки укладання облицювальної плитки, електричної проводки, тощо. Замість того, щоб реставрувати оригінальну плитку, як була на станції, за проектом архітектурного бюро In.Lab підрядники поклали нову.


Так як оновлену станцію хочуть відкрити до початку «Євробачення», усі роботи проводяться дуже швидко. Перший вестибюль відкрили 23 березня і закрили на ремонт другий.
На сайті електронних закупівель Prozorro зазначається, що вартість усіх робіт складе 25 мільйонів гривень. Нагадаємо, що планується відремонтувати два вестибюлі, змінити систему освітлення вестибюлів, відмовитися від використання LED-підсвітки оздоблення колон та фасадів на пероні й спростити дизайн фасадів входу до метро з площ.

Фінальний проект реконструкції «Лівобережної»
Раніше, дизайнери-волонтери «Агенти змін» оприлюднили заяву, що нові елементи навігації у вестибюлі станції – не фінальні. «Те, що ви можете бачити на цій станції, навіть близько не відповідає нашим стандартам якості: замість вказівників із підсвіткою — наклейки на стінах, місця розташування не відтестовані. Нам обіцяють, що це тимчасово, і після «Євробачення» ми зможемо реалізувати проект навігації належним чином: на спеціальних конструкціях та із внутрішньою підсвіткою», – пишуть «Агенти змін» у своєму зверненні.
Нагадаємо, раніше «Хмарочос» писав про історію наземних вестибюлів київського метрополітену.

Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті