Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 124 днів. За цей час ми опублікували 24991 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В мережі перерахували недоліки київських трамваїв.
Проблеми з громадським транспортом не нові для киян, але в більшості випадків спікером в таких ситуаціях виступають представники КП «Київпастранс», які доводять до відома киян інформацію про зміни у цій сфері. В деталі проблем здебільшого ніхто не занурюється і якщо представники адміністрації говорять в основному про досягнення, то усю критику висловлюють самі кияни, безпосередні користувачі громадського транспорту.
У минулому році КП «Київпастранс» вперше в історії уклав прямий договір з іноземним виробником на постачання трамваїв з низькою підлогою. Перші вагони вже почали курсувати на маршруті № 3 Борщагівської лінії швидкісного трамвая, але як виявилося не всі містяни розділяють приємне враження, користуючись польськими вагонами ціна яких за одиницю становить 1,15 млн євро без податків.
Блогер і транспортний ентузіаст з ніком PRKL детально змалював у своїй статті «Борщаговский скоростной позор» недоліки роботи столичних трамваїв, де зробив аналіз і пояснив зі сторони споживача, чому користуватися Борщагівською трамвайною лінією незручно.
Він перерахував яким чином люди дістаються зупинки і як очікують на прихід трамваю: «Батьки переносять дітей і коляски окремо на руках, велосипедисти проходять через турнікети тримаючи велосипед над головою, бабусі з кравчучками проходять турнікет по 40 секунд, а інваліди на візках … я не буду це описувати».
Блогер зауважив, що на практиці на кожній станції завжди працює лише один турнікет, а на деяких станціях незатишно перебувати, бо на них замість даху встановили монументальні жахливі конструкції, які нависають над пасажирами, і, крім того, функцію щодо захисту від негоди виконують ще гірше, ніж діряві дахи, встановлені на інших станціях.
В своєму блозі автор порівнює ставлення влади та доцільність відновлення транспортного сполучення на прикладі з французами. Він пише, що українське техніко-економічне обґрунтування будівництва трамвая скаже в результаті чого «так, трамвай тут потрібен, давайте будувати», а feasibility study (розробка техніко-економічного обґрунтування проекту) здорової людини розповість як мінімум, скільки людей звідки і куди буде їздити, скільки і яких трамваїв треба буде, як часто вони будуть ходити, скільки вони будуть проводити в ремонті. А далі у документі йтиметься, наприклад, про те, скільки крамничок має бути на кожній платформі, скільки в вагон потрібно валідаторів, скільки рядків має бути в табло прибуття на станціях, якої товщини повинен бути контактний дріт, де краще розміщувати накопичувачі гальмівної електрики – на вагонах або на підстанціях, як часто треба буде шліфувати шлях і чи потрібно для цього купувати окрему техніку, і так далі, і таке інше.
Блогер також поділився рішенням проблеми, яке на його може допомогти пережити трамвайний колапс. Автор вважає, що потрібно полагодити колії: відшліфувати всюди рейки, відремонтувати чи замінити стрілки, щоб трамваї на них не ламалися.
«Борщагівці ненавидять новенькі трамваї PESA. Тому що вони маленькі. У них тісно!», – відмічає PRKL – «треба почати закуповувати вагони, які відповідають своєму призначенню і пасажиропотоку, який від них вимагається перевозити. Або з високою підлогою зі складною сходинкою, або з низькою підлогою, але нормальної довжини, хоча б 45 метрів».
Нагадаємо, мешканці Пущі-Водиці вимагають ремонту трамвайної колії через ліс. Адже зношеність колій одного з найстаріших трамвайних шляхів у місті і незадовільне транспортне сполучення обурюють місцевих жителів.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті