Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23270 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

За альтернативний варіант Шулявського шляхопроводу свої підписи поставила 10 081 особа.

Нагадаємо, 27 лютого цього року, у Києві частково обвалився Шулявський міст, що змусило міську владу обрати проект нового шляхопроводу. З обраних проектів реконструкції Шулявського шляхопроводу, Київська влада  спираючись на висновки Містобудівної ради Києва, зупинилися на проекті реконструкції неповного чотирилисника, розробленого інститутом «Київдормістпроект».

Зі слів мера столиці, обраний проект відповідає трьом головним критеріям: ефективній роботі розв’язки, кошторису робіт і часу їх виконання, хоча в порівнянні з альтернативним проектом реконструкції Віктора Петрука має нижчу пропускну спроможність на п’ять тисяч автівок на годину.

Реалізацію проекту нового мосту віддадуть китайській корпорації доріг та мостів, котра надасть кредит та зробить на ці кошти реконструкцію Шулявського шляхопроводу та мосту біля Кременчука.

Початок реконструкції заплановано на вересень цього року, хоча міській владі необхідно перед цим розглянути петицію.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button