Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23538 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Асоціації велосипедистів Києва пояснили, чому велодоріжка на Пішохідному мосту небезпечна як для пішоходів так і для велосипедистів.

Прес-служба КМДА

Нагадаємо, нещодавно на Пішохідному мості, який зв’язує правий берег з Трухановим островом завершились ремонтні роботи. Асоціація велосипедистів Києва опублікувала пояснення чому розмітка на Парковому мосту є неправильною. Асоціація була безпосереднім учасником переговорів з «Київавтодором», та пропонувала інший варіант розмітки. Проте, домовленостей з керівником «Київавтодору» Олександром Густєлєвим не було дотримано, і розмітку не було змінено.

На думку Асоціації, велодоріжка погана з двох причин. «На мосту гуляють великими компаніями і часто ходять по 2-3 людини. Ширина 2 м по краях мосту не дає змоги розійтись трьом людям, відповідно, пішоходи постійно будуть виходити на велодоріжку. Це спричинятиме регулярні конфлікти між пішоходами і велосипедистами, бо створює ризик наїзду на пішоходів», – пояснюють в повідомленні. Друга причина, це те, що така доріжка дозволятиме велосипедистам розганятися, і будь-який вихід пішохода на доріжку, буде мати травматичні наслідки, саме через швидкість руху.

«Такий формат (розмітки) залишає дуже мало місця для пішоходів, яких тут дуже багато у вихідні дні. Моя пропозиція – 2 м по центру для вело і по 2,5 м з кожної сторони для пішоходів, або ж залишати суміщений вело-пішоходний рух, як він є тут зараз. Тепер можемо чекати теплих днів і велосипедистів, які буду розганятись на велодоріжці на мосту з великою кількістю пішоходів, і новин про конфлікти і травмованих пішоходів. Інфраструктура повинна створювати безпеку, а не просто однозначно давати відповідь на питання “хто винен?” у разі ДТП», – зазначає координаторка роботи Асоціації по Києву, радниця міського голови з питань розвитку велоінфраструктури Ксенія Семенова.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button