Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В Монреалі, мешканці міста за допомогою Twitter-повідомлень можуть визначати колір моста.

momentfactory.com

Підсвітка мосту Жака Картьє підключена до системи, що використовує технологію обробки великих даних (big data) і реагує на зміни дорожньої ситуації, погоду та іншу інформацію, повідомляє ресурс ABCnews. Ці дані формують унікальний малюнок зі світла на мосту. Короткі світлові шоу показують щогодини.

Головний тон підсвітки обирається з урахуванням теми, що найбільше турбує містян в даний момент у Twitter. Якщо це розмови про навколишнє середовище, міст підсвічується зеленим кольором, про технології – в бірюзовий, про бізнес – в жовтий, про спорт – в синій. Якщо лейтмотивом стає обговорення певних інституцій (релігія, політика, юриспруденція) міст набуває рожевого відтінку, тема повя’зана з мистецтвом – багряний, якщо мова йде про освіту, здоров’я та дозвілля – червоний.

Проект реалізований компанією Jacques Cartier and Champlain Bridges Incorporated. Концепт розробила Moment Factory, що спеціалізується на створені світлових шоу, у співпраці з декількома місцевими партнерами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button