Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

23 травня на пленарному засіданні Київської міської ради депутати вирішили прийняти Кільцеву дорогу до комунальної власності Києва.

Фото: commons.wikimedia.org

Більша частина Кільцевої дороги належала Києву, проте є ділянки, які перебували на балансоутриманні Служби автомобільних доріг у Київській області.

Ініціатор рішення і секретар Київради Володимир Прокопів зазначив, що через різних балансоутримувачів виникають проблеми — наприклад, неприбраний сніг на окремих ділянках дороги.

«Самі кияни та мешканці області нарікають на такий стан речей. Приміром, на сайті Контактного центру міста Києва 1551 зареєстровано кілька звернень, де громадяни просять “Київавтодор” допомогти “Київоблавтодору” в ямковому ремонті Кільцевої дороги. Скарга стосується, як відрізку від Одеської площі до Жулянського шляхопроводу, так і самого шляхопроводу. На жаль, ми цього не можемо зробити, оскільки не маємо повноважень. Як бачимо, така невизначеність приносить дискомфорт громадянам», – зазначив Прокопів.

Саме задля вирішення цієї проблеми Київрада постановила, що утримувачем Кільцевої дороги стане місто.

У власність міста перейшли такі ділянки дороги:

  •  Т-10-27 Київське півкільце, км 20 + 809 – км 24 + 967, протяжністю 4,158 км, що проходить по вулиці Академіка Заболотного від музею «Пирогово» до Дніпропетровського шосе (залізничний шляхопровід);
  • Т-10-27 Київське півкільце, км 14 + 360 – км 16 + 980, протяжністю 2,620 км, що проходить від вулиці Ватутіна до Одеської площі;
  • Т-10-27 Київське півкільце, км 10 + 600 – км 12 + 420, протяжністю 1,820 км, що проходить від повороту на місто Вишневе до вулиці Трублаїні;
  • Т-10-39 Гостомельське шосе – просп. Маршала Рокоссовського, км 0 + 000 – км 7 + 316 протяжністю 7,316 км;
    Р-02 Київ – Іванків – Овруч, км 11 + 432 – км 12 + 190, протяжністю 0,758 км, що проходить по проспекту Мінському від площі Шевченка до перехрестя з автомобільною дорогою Т-10-39 Гостомельське шосе – просп. Маршала Рокоссовського.

Рішення підтримали 85 депутатів.

Нагадаємо, що навколо Києва планують збудувати першу ділянку нової кільцевої до 2021 року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button