Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Міська влада має намір почати тестування електронного квитка у липні на деяких маршрутах, а до кінця року запустити «в дослідницьку експлуатацію». Про це повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.
«Нас інколи вводять в оману, стверджуючи, що електронний квиток можна запровадити за п’ять місяців. Насправді це далеко не так, адже це досить серйозний технологічний процес. І питання не тільки у монтажі обладнання, а й у його налаштуванні», – зазначив він.
За словами Поворозника, е-квиток – одна зі складових монетизації пільг, оскільки з його впровадженням можна буде говорити про реальні цифри перевезень, навантаження на громадський транспорт і про компенсацію вартості перевезень пільгових категорій.
Чиновник зазначив, що кількість пільговиків у наземному громадському транспорті перевищує 50%.
Водночас вартість проїзду в громадському транспорті зросте вдвічі вже з 14 липня.
Раніше в КМДА обіцяли перейти на повноцінну систему у жовтні-листопаді цього року. Наприкінці минулого року повідомлялося, що «Київпастранс» розпочав монтаж валідаторів для безконтактної оплати проїзду в електротранспорті.
Наразі система безконтактної оплати в громадському транспорті вже працюють у Житомирі, Сумах, Тернополі та Харкові.
Про те, як має працювати е-квиток для громадського транспорту в Києві, читайте в нашому матеріалі.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті