Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 294 днів. За цей час ми опублікували 26281 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Vox

Компанія Nike цього року святкує 30 років слогану Just do it. Новим обличчям рекламної компанії став футболіст Колін Капернік. Він відомий, як один з лідерів руху за права темношкірих в США. Під час виконання гімну країни перед футбольним матчем, він залишався стояти на колінах, висловлюючи таким чином акт незгоди з жорстокими діями поліцейських щодо темношкірих амеркианців. Втім, в Америці заведено слухати гімн стоячи, тому дехто сприйняв дії Каперніка як неповагу до США. Зокрема, президент Дональд Трамп, який неодноразово писав у своєму Twitter, що за такі дії його потрібно виключити з футбольної ліги (НФЛ). Флешмоб футболіста набув популярності тому до нього почали долучатись й інші.

«Я не збираюся стояти, щоб продемонструвати гордість за прапор країни, яка пригнічує людей. Я маю велику повагу до чоловіків і жінок, які боролися за цю країну. У мене є сім’я, друзі, які пішли воювати за цю країну. І вони борються за людей, за свободу і справедливість для всіх. Цього немає. Люди даремно вмирають, адже країна не виконує свою частину угоди — вона не дає свободу і справедливість для всіх», – говорить футболіст.

Цього року з футболістом не підписав контракт жоден футбольний клуб і він думає, що таким чином на нього здійснюють політичний тиск. Після того, як Nike зробило Каперніка обличчям своєї рекламної кампанії «Вір у щось. Навіть якщо це означає пожертвувати усім», у США розпочався новий флешмоб «Просто спали це». До нього долучились прихильники консервативних поглядів. Вони знімають на відео, як спалюють продукцію Nike. Втім, паралельно почав діяти й інший флешмоб, де люди вдягають Nike на підтримку Каперніка.

Хоч й акції Nike впали на 3%, втім у Vox вважають, що така увага медіа та світу до цієї ситуації однозначно стане прибутковою для компанії.

Нагадаємо, що Nike перетворила церкву XIX століття на баскетбольний комплекс.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button