Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На Либідській площі прибрали усі 78 рекламних засобів загальною площею 1908 квадратних метрів, повідомив начальник Управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов.

Читайте також: Комунальники прибирають рекламу та вивіски в центрі Києва. Що відбувається?

Він наголосив, що Правила розміщення реклами в Києві забороняють рекламні конструкції на перехрестях та автотранспортних розв’язках.

«Значно краще виглядає й одна з найяскравіших будівель столиці – так звана “тарілка” на Либідській», – додав Смирнов.

Наступного року поряд із «тарілкою» – пам’яткою радянського модернізму – має з’явитися ТРЦ Ocean Mall. Досі не оприлюднено остаточний проект будівлі, що змушує захисників будівлі хвилюватися, адже на попередніх рендерах її поглинає молл.

Читайте в матеріалі «Хмарочоса» про плани забудовника і що про них думають захисники «тарілки».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button