Автомобілі в Києві виробляють три чверті шкідливих викидів (дослідження)
Інші види транспорту продукують лише 6% викидів.
Інші види транспорту продукують лише 6% викидів.
Фото: facebook.com/oleksandr.anisimov
Експерти аналітичного центру CEDOS провели незалежне дослідження та проаналізували основні причини появи смогу в Києві у 2015-2016 роках.
Найбільшим джерелом 78% викидів речовин-забрудників повітря у Києві 2015 року були автомобілі. Тоді Гідрометцентр зафіксував у Києві перевищення гранично допустимих концентрацій діоксиду азоту, в середньому, у 3,2 раза; формальдегіду — у 1,9 разів; оксиду азоту — у 1,4 раза. Нагадємо, що у серпні 2018 року протягом кількох тижнів подекуди в столиці спостерігались перевищення допустимих концентрацій шкідливих речовин у 5-7 разів.
Фото: mistosite.org.ua
Також різні дослідження оцінюють ризики від забрудення повітря у 240-1900 додаткових випадків раку на один мільйон осіб протягом середньої тривалості життя (70 років). Концентрація речовин у повітрі відрізняється у різних місцях. Гідрометцентр робить заміри у Києві на 16 постах. Їхні значення відрізняються у різних частинах міста в понад 3,5 рази в залежності від близькості постів спостереження до основних транспортних магістралей.
Для зменшення ризиків треба обмежувати користування бензиновими, дизельними та газовими автомобілями для поїздок по місту і переходити на відновлювальні джерела енергії.
Також зазначимо, що у відповідь на постійний смог в китайських містах, в 2016 році китайський виробник Xiaomi випустив захисну маску, яка оснащена системою очищення повітря.
Читайте також: Доступ до кисню: чи позбудуться містяни смогу в центрі Києва.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті