Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: epravda.com.ua

В ПАТ «Укрзалізниця» сказали, що до кінця осені запроводять класовий режим у поїздах.  Зазначимо, що якщо за маршрутом ходить лише один поїзд то він буде економ. Проте на таких маршрутах як Київ і Львів, де курсує 16 пар поїздів деякі стануть класу комфорт.

«Обов’язково за маршрутом повинен бути економ-потяг для того, щоб соціально чутливі верстви населення, для яких важлива ціна, могли подорожувати доступно. Вся суть розділення полягає в тому, щоб пасажир, сплачуючи кошти, чітко знав за що він платить», – говорить для «Економічної правди»  менеджер «Укрзалізниці»  Олександр Красноштан.

В підприємстві до 2020 року планують закупити десять нових швидкісних потягів. Оскільки наразі попит не швидкісне перевезення «Укрзалізниця» не задовольняє.

Додамо, що потяги класу комфорт матимуть нові вагони та рухатимуться на дві години швидше, кращу якість комплекту постільної білизни.  Наразі маршрутна швидкість «Інтерсіті+» має бути не менше ніж 80 км на годину, регіонального експреса – не менше  70 км на годину, а регіональних поїздів – не менше  50 км годину.

Нагадаємо, «Укрзалізниця» планує запустити поїзди до Будапешта та Берліна.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button